تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای خانوادگی گروهی که به خیابان کشیده شد +فیلم

دعوای خانوادگی شدیدی که به خیابان کشیده شد + فیلم//////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یک دعوای خانوادگی شدید در بلفاست ایرلند شمالی با دخالت پلیس خاتمه یافت. در این درگیری دو طرف با اسلحه سرد از جمله چاقو و چوب بیسبال به جان هم افتادند. این درگیری روز یکشنبه رخ داد و حدود 35 نفر در آن شرکت داشتند. ساکنان محلی و همسایگان که شاهد این درگیری بودند بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.

 با حضور پلیس در صحنه درگیری بلافاصله دو طرف دست از دعوا کشیده و متفرق شدند. گفته می شود ابتدا درگیری بصورت لفظی بوده که در ادامه دو طرف به استفاده از سلاح سرد مبادرت کرده اند. ویدئویی که منتشر شده است دو طرف را در حالی که با مشت و لگد و همچنین سلاح سرد به جان یکدیگر افتاده اند نشان می دهد.

 گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست که آیا فرد یا افرادی در این درگیری دچار جراحت شده اند؟

 انتهای پیام/

 دعوای خانوادگی خارجی  با چاشنی مشت و لگد و سلاح سرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای خانوادگی گروهی که به خیابان کشیده شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..