تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط دلخراش زنی از طبقه هفتم به دنبال اختلافات خانوادگی +فیلم

سقوط دلخراش زنی از طبقه ۹ به دنبال اختلافات خانوادگی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی جر و بحث خانوادگی در منطقه دارالسلام در جنوب قاهره، زن جوانی از تراس طبقه هفتم به پایین پرتاب شد. به نقل از "البوابة نیوز" این زن حین سقوط به داربستی فلزی آویزان شد اما نتوانست مدت زیادی در آن حالت باقی بماند در نتیجه مقابل چشمان همسایگان به کف خیابان پرتاب شد و بر اثر یک شکاف بزرگ در شکم و جمجمه جان خود را در لحظه از دست داد.

شاهدان حادثه شهادت دادند که لحظاتی قبل از پرتاب شدن او از پنجره، شخصی او را به بیرون هل داد که این حادثه تلخ رقم خورد.

همسایگان نیز عامل اصلی حادثه را با چشمان خود دیده بودند که پس از ارتکاب جرم از آپارتمان گریخته بود.

پس از تحقیقات مشخص شد که قربانی" سارة بيباسة" 29 ساله با ملیت اتیوپیایی در مصر ساکن بوده است.

انتهای پیام/

درگیری خانوادگی به سقوط یک زن از طبقه 9 ختم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط دلخراش زنی از طبقه هفتم به دنبال اختلافات خانوادگی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..