تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6ماه حبس، مجازات مدیر سایت متخلف بورسی

طی سال گذشته نهاد حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار در اقدامی، سایت ها و کانال های متختلف بورسی را به مراجع قضایی معرفی کرد. در همین راستا معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور رای خود را در خصوص یکی از سایت های متخلف اعلام کرد.

در همین زمینه محمدعلی شیری زاده، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: طی چند سال اخیر با گسترش استفاده از فضای مجازی میان سرمایه گذاران بورسی، عده ای سودجو اقدام به فعالیت هایی کردند که عملا بدون مجوز و همراه با تخطی از قوانین بود.

وی در ادامه بیان کرد: تعدادی از سایت ها و کانال های مربوطه بدون اینکه مجوزهای لازم را داشته باشند مشاوره سرمایه گذاری و سبدگردانی انجام می دادند.

شیری زاده در خصوص برخورد با متخلفان توضیح داد: یکی از سایت های متخلف، پس از فیلتر شدن توسط معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور،  اقدام به تغییر دامنه از IR  به COM کرد. با این وجود پیگیری ها در خصوص این سایت متخلف ادامه داشت و در هفته جاری رای دادگاه در این زمینه اعلام شد.

مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس در این زمینه اعلام داشت: بر اساس رای صادره از سوی دادگاه، مدیر این سایت به 6 ماه حبس محکوم شده است.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان بورس  مصرانه به دنبال برخورد با سایت ها و کانال های تلگرامی متخلف است، پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک تکلیف دیگر متخلفین نیز روشن شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6ماه حبس، مجازات مدیر سایت متخلف بورسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..