تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولیور کان: خرید مربی، شانسی است

۶۵۹۷۹۸

۲۹۶  بازدید

دروازه‌بان بزرگ سابق آلمان و جهان معتقد است بایرن مونیخ باید برای مربیگری به استعدادهای خود رجوع کند.

خبرگزاری فارس: بایرنی‌ها در حال بازسازی تیم و باشگاه خود هستند. بعد از آنکه سرخ‌پوشان تصمیم گرفتند تحولات اساسی در آکادمی خود ایجاد کرده تا در سالیان آینده برای تیم حرفه‌ای خود از بازیکنان پرورش‌یافته خود باشگاه استفاده شود، حالا بحث استفاده از استعدادهای مربیگری در این تیم مطرح می شود.

این که بایرن مربی نیز پرورش دهد تا برای تیم بزرگسالان مورد استفاده قراردهد.

این موضوع را البته «اولیور کان»، گلر نامی پیشین ژرمن‌ها و بایرن مطرح کرده است.

او در مصاحبه‌ای اظهارداشت:تا به حال فلسفه باشگاه این بود که مربی با کیفیت برود و برای تیم بیاورد.اما آرزو می‌کنم بایرن روزی به جایی برسد که مربی را در تیم‌های پایه تحت آموزش قرارداده، پله به پله بالا آورده و به رده حرفه‌ای برساند.

به اعتقاد وی رئال مادرید دراین زمینه یک الگوی خوب است که زین‌الدین زیدان را در رده‌های پایه آموزش دادند.

وی افزود:رئالی‌ها سال‌ها زیدان را در تیم‌های پایه خود پرورش دادند تا این که به وی فرصت حضور در تیم اول باشگاه را دادند.در غیر اینصورت اکثر موارد خریدهای مربی، شانسی است. گاهی با حضور پپ گواردیوالا یا لویی فان‌خال جواب می‌دهد، گاهی هم مثل کارلو آنچلوتی بی‌ثمر است.

به اعتقاد این گلر برجسته و بازنشسته، بایرن اگر در اولین بازی برگشت خود در بوندس‌لیگا یعنی مصاف روز جمعه با بایرلورکوزن برنده شود، کارش تا پایان فصل راحت‌تر خواهد شد.

ستاره پیشین اظهارداشت:بازی با لورکوزن،‌کلیدی است.اگر بایرن برنده شود، حتم دارم با ۱۳، ۱۴ یا حتی ۱۵ امتیاز فاصله با تیم دوم، قهرمان بوندس‌لیگا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولیور کان: خرید مربی، شانسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..