تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای ربات‌ها هم به بازی بدمینتون باز شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بدمینتون از جمله ورزش‌هایی است که موفقیت در آن نیاز به مربی و حریف تمرینی مناسب دارد. این امر در بسیاری از مواقع برای ورزشکاران فراهم نیست.

ربات‌های مربی به کمک تمرینات ورزشی بدمینتون می‌آیند

برای رفع این چالش محققان کشور رباتی را طراحی کردند که قادر است این خلا را پر کند، ضمن آنکه باعث ارتقای سطح توان جسمی و ذهنی در بازیکنان‌ آماتور و نیز حرفه‌ای خواهد شد.

در این دستگاه پس از ایجاد یک برنامه تمرینی در پانل تاچ اسکرین، ربات قادر به اجرای دقیق تمامی ضربات تخصصی بدمینتون با دقت و صحت بالا می‌شود.

با کمک این ربات می‌توان با مربیان حرفه‌ای این رشته در کشورهای همسایه به صورت از راه دور ارتباط نزدیک برقرار کرد، لذا می‌توان به صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در کشور برای خروج مربیان و بازیکنان در سطوح ملی رسید.

با توجه به اینکه این دستگاه در کشور وجود ندارد، نمونه آزمایشی این محصول سبب شده در تمرینات در سطح ملی و آماتور هم برای مربیان و هم برای بازیکنان انگیزه بسیار زیادی به وجود آید؛ ضمن آنکه هزینه‌ها نیز به صورت چشمگیری کاهش یافت.

از مزایا و دستاوردهای این طرح می‌توان به جلوگیری از آلودگی شدید دست مربیان پرتاب کننده، بالا رفتن سرعت واکنش عضلات تند انقباض و سرعت بازیکنان در سطح ملی، بالا رفتن دقت ضربات بازیکنان، پرتاب صدها شاتل بدون خستگی و سرعت و دقت بالا و اجرای برنامه‌های پیچیده تمرینی اشاره کرد.

این طرح از سوی اشکان امیرخانی و آرش امیرخانی در فستیوال نوآوری و تجهیزات ورزشی و توانبخشی ارائه شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 ربات‌های مربی به کمک تمرینات ورزشی بدمینتون می‌آیند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای ربات‌ها هم به بازی بدمینتون باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..