تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی «سراسر شب» به زودی آماده می‌شود/ روزهای پایانی مراحل فنی فیلم فرزاد موتمن

نسخه نهاییجواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما، در خصوص آخرین وضعیت ساخت «سراسر شب» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این روزها ادیت‌های نهایی، میکس و در کل کارهای نهایی فنی فیلم را پیش می‌بریم.

وی درباره زمان آماده شدن نسخه نهایی این فیلم عنوان کرد: حدود دو هفته آینده نسخه نهایی این فیلم آماده خواهد شد.

گفتنی است؛  الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره‌آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر اجتماعی است و تهیه کنندگی آن را جواد نوروز بیگی بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

مهتا برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم پیش از خواب طولانی مدتش بوده، به محل زندگی داوود می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

شایان ذکر است؛ این فیلم که متقاضی حضور در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود، نتوانست به این رویداد برسد و فرزاد موتمن نسبت به این جریان واکنش تندی را نشان داد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی «سراسر شب» به زودی آماده می‌شود/ روزهای پایانی مراحل فنی فیلم فرزاد موتمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..