تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزاع زوج جوان روی آنتن زنده خبر + فیلم

نزاع زوج جوان روی آنتن زنده خبر + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حین پخش مصاحبه زنده با گزارشگر شبکه خبر در انگلیس، زوج جوانی بی‌اعتنا به دوربین و صحبتهای گزارشگر، با صدای بلند با یکدیگر مشاجره کردند. 

طی برنامه خبری زنده در انگلیس،  هنگام پخش مصاحبه‌ای با گزارشگر اعزامی شبکه، مرد جوانی با صدای بلند و انجام حرکاتی از روی خشم، باعث اختلال و برهم زدن تمرکز و توجه گزارشگر و بینندگان شد.

مجری  و مهمان برنامه از بینندگان به خاطر این اشکال غیرمنتظره عذرخواهی کردند. این اتفاق همانقدر که ناگهانی و استرس زا بود، موجب خنده آنها نیز شد. این زوج فریاد زنان در میان صحبت‌های گزارشگر ورود کردند و او در میان گفتگویش مدام از مردم به دلیل این اتفاق عذرخواهی می‌کرد. 

ویدئوی این مصاحبه زنده، به دست کاربران، در فضای مجازی منتشر و مایه خنده کاربران شد. افراد با این سوژه با دید طنز و کمدی مواجه شدند و با انتشار کامنت‌های خنده‌دار، این ماجرا را با لبخند پشت سر گذاشتند.  

انتهای پیام/

دعوای زن و شوهر جوان در مصاحبه زنده خبری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزاع زوج جوان روی آنتن زنده خبر + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..