تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به کوانتوم 700 اسب بخار

به‌تازگی نسخه‌ای تیونینگ شده از خودروی آریل اتم به نام کوانتوم GP700 معرفی شده است که دارای نسبت اسب بخار به وزن، یک به یک است. این محصول ۷۰۰ کیلوگرمی، ۷۰۰ اسب بخار  قدرت پیشرانه‌ دارد. 

آریل اتم، حتی در نسخه‌ی استاندارد هم یکی از سریع‌ترین خودروهای موجود در بازار است؛ اما حالا با نمونه‌ی جدیدی بر اساس آریل اتم آشنا خواهیم شد که کوانتوم GP700 نام دارد و با قدرت ۷۰۰ اسب بخاری خود، آریل اتم استاندارد را به‌راحتی کنار می‌زند و در دسته‌ی ابرخودروها قرار می‌گیرد. حتی در مقایسه با قوی‌ترین نسخه‌ی آریل اتم، باز هم خودروی کوانتوم GP700 دویست اسب بخار قدرت بیشتری دارد. این خودرو که اولین و تنها محصول شرکت استرالیایی Quantum Performance است، می‌تواند در زمان ۲.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. به این ترتیب باید اعتراف کرد که با یک خودروی کاملا مسابقه‌ای سر و کار داریم که قابلیت تردد در جاده نیز دارد.

کوانتوم GP700

نیروی مورد نیاز کوانتوم GP700 از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری تأمین می‌شود که به دو سوپرشارژر مجهز شده است و می‌تواند ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. تمام این قدرت و گشتاور با استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی سکوئنشال به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. وزن کلی این خودرو تنها ۷۰۰ کیلوگرم است؛ در نتیجه نسبت اسب بخار به وزن کوانتوم GP700 یک به یک است که از این نظر با ابر خودروی کونیگزگ آگرا وان، برابری می‌کند و ۶۰ درصد، بهتر از بوگاتی ویرون سوپراسپرت است.

کوانتوم GP700

حداکثر سرعت کوانتوم GP700 به‌صورت الکترونیکی روی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. در خصوص هندلینگ این خودرو باید گفت با توجه به وجود باله‌ی عقب بسیار بزرگی که روی آن نصب شده است، می‌تواند در سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت شتاب جانبی معادل ۲.۵g را تحمل کند. ترمزهای کوانتوم GP700 نیز آنقدر قدرت دارند که می‌توانند گرانش منفی ۲g در هنگام ترمزگیری ایجاد کنند.

کوانتوم GP700

کوانتوم GP700 برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و فعلا تنها و البته نخستین محصول این شرکت استرالیایی است. اینطور که سازنده‌ی این خودرو عنوان می‌کند، با خرید کوانتوم GP700  تجربه‌ی بی‌نظیر رانندگی را به دست خواهید آورد. همچنین متخصصان کوانتوم، هر خودرو را بسته به سلیقه و نیازهای هر یک از مشتریان مورد تنظیم و تغییر قرار می‌دهند تا این خودرو بتواند به‌‌خوبی انتظارات هر یک از مالکان را برآورده کند.

Ariel atom

کوانتوم GP700، امروزه در بازار جهانی عرضه می‌شود و قیمت آن با تمامی تجهیزات، ۷۰۰ هزار دلار آمریکا است. همچنین گزارش شده است که شرکت سازنده‌ی این خودرو در حال کار روی نسخه‌ی سقف‌دار کوانتوم GP700 است. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این خودرو را تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به کوانتوم 700 اسب بخار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..