تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی و اشنایدر در یک قاب +عکس

طارمی و اشنایدر در یک قاب +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از محرومیت‌های شدیدی که برای مهدی طارمی مهاجم و آقای گل فصل پیش رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پیش آمد و موجب دور ماندن چند ماهه او از مسابقات لیگ برتر شد؛ او به الغرافه پیوست. اخیراً وسلی اشنایدر بازیکن رئال مادرید و اینتر میلان نیز به باشگاه الغرافه پیوسته است.

اشنایدر مغز متفکر تیم‌های رئال مادرید و اینتر میلان است و سابقه حضور در سه جام جهانی را دارد. وی حالا بعد از ژاوی دومین چهره مهم لیگ ستارگان قطر است. بدون شک اگر وسلی اشنایدر به الغرافه نمی‌رفت حالا مهدی طارمی چهره اول این تیم بود.

 در ادامه عکسی مشترک از مهدی طارمی و وسلی اشنایدر پس از پیوستن آنان به الغرافه که در فضای مجازی منتشر شده است، را مشاهده می‌کنید.

طارمی و اشنایدر در یک قاب +عکس

انتهای پیام/

تصویر مشترک طارمی و  اشنایدر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی و اشنایدر در یک قاب +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..