تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اينستاگرامى شفر در شب تولدش

پست اينستاگرامى شفر در شب تولدشبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر بازیکن سابق و مربی فوتبال آلمان و همچنین سرمربی جدید استقلال بعد از ورود به ایران، فعالیت جالبی در اینستاگرام دارد و معمولا با پست‌های جذاب هواداران استقلال را شگفت‌زده می‌کند.

 امروز 20 دی ماه مصادف با تولد این سرمربی است. به همین مناسبت تصویری از حضور  دوستان قدیمی و جدیدش که در جشن تولدش شرکت کرده بودند را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وینفرد شفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"من بسیار خوش شانس هستم، در حال حاضر با برخی از دوستان جدید و قدیم جشن گرفته ام . ممنون AliIDAZAZADI! شما یک میزبان فوق العاده  هستید."

 پست اينستاگرامى شفر در شب تولدش

انتهای پیام/

 تصویری از کیک تولد سرمربی استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اينستاگرامى شفر در شب تولدش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..