تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت‌های پیام‌رسان‌های ایرانی +فیلم

+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از فیلتر شدن تلگرام به دلیل عدم اهتمام و توجه در برخورد با کانال های معاند و اشاعه دهنده خشونت، موجی از کاربران به پیام رسان های ایرانی مانند سروش،آی گپ،ویسپی و ... سرازیر شدند.

استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی به دلیل در اختیار نبودن سرورهای آنها ممکن است باعث لو رفتن اطلاعات شخصی و خصوصی افراد شود.

شایان ذکر است حمایت از پیام‌رسان‌های ایرانی و استفاده از آنها می‌تواند باعث پیشرفت این پیام‌رسان‌ها شود به طوری که پس از مدتی می توان آنها را به کشورهای دیگر صادر کرد. همانطور که تلگرام در زمان ورود به کشورمان قابلیت‌های حال حاضر را نداشت و پس از مدتی با به‌روز رسانی‌های زیاد توانست پیشرفت کند.

برگزاری کلاس، تماس رایگان، برگزاری کنفرانس زنده و راه اندازی فروشگاه اینترنتی از قابلیت های پیام رسان های جدید هستند.

انتهای پیام/

پیام‌رسان‌های ایرانی چه قابلیت‌هایی دارند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت‌های پیام‌رسان‌های ایرانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..