تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 راهکار برای بیماری‌های مرگباری که هیچ پزشکی نمی‌تواند آن را حل کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیرت انگیز است که مردم به شیمی درمانی بسیار ایمان دارند، آن هم زمانی که آمار متوسط شکست در آن بیش از 97 درصد باشد. آیا اگر برچسب دارویی را بخوانید که در آن نوشته شده که کمتر از سه درصد شانس برای جواب به بیماری دارد، آیا آن داروها را می خرید؟

چه چیزی در مورد مکمل های تغذیه ای می دانید؟ غربالگری پزشکی غربی دارای ویژگی های شکست خورده "ساخته شده " است که پزشکان به آن اهمیت نمی دهند، و حتی اگر به آن اهمیت بدهند، نمی توانند چیزی را تغییر دهند.

بیشتر بیماری ها و اختلالات غیر عفونی در آمریکا ناشی از مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی و داروها است، و کم پیش می آید که پزشک متخصص به شما بگوید که تقریبا همه چیز را در مورد عادات غذایی خود تغییر دهید. خیلی کم توضیح می دهیم که عوارض جانبی دارو معمولا بدتر از آن بیماری است که مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتربخوانید: مواد غذایی که حتما باید در دوران بارداری مصرف کنید

آیا به شما گفته شده است که باید پروتئین و آهن را به اندازه کافی بخورید؟ آیا باور دارید که شیر باعث ایجاد استخوان های قوی تر می شود؟ آیا IQ شما توسط فلوراید سدیم در آب شیرین کاهش می یابد، همان که فکر می کنید اضافه آن باعث می شود تا دندان های شما تمیز شده و از پوسیدگی آن جلوگیری میکند؟ هزاران سوال بی پاسخ از طرف بیماران وجود دارد که هنوز هیچ پزشکی به آن پاسخ نمی دهد، چون زمانی که صرف درآمد خود می کند، با ارزش تر از زمان توضیح به بیمارانی است که در این باره هیچ نمی دانند.

 عناوین لیست ده گانه زیر به شما می گوید که چه کاری را نباید انجام دهید!

1- از مواد غذاییGMO مصرف کنید.

این یک فناوری از دست رفته است. GMO به معنی تغییراتی در ساختار ژنتیکی موجودات زنده و به این معنی است که ساختار ژن موجود زنده به صورت غیر طبیعی و مصنوعی در محیط آزمایشگاه ها و با استفاده از ژنتیک تغییر می یابد که این تغییرات به طور طبیعی در طبیعت برای سبزیجات، حیوانات و باکتری ها اتفاق نمی افتد.

فقط به این علت که دانشمندان روپوش آزمایشگاهی پوشیده و به میکروسکوپ ها نگاه می کنند،

به این معنی نیست که تحقیق آنها درمورد بهترین زمینه های کشاورزی، محیط زیست، حیوانات مزرعه یا سلامت انسان است. هدف اصلی بیوتکنولوژی و ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی در غذا این است که علف های هرز و حشرات را بکشند، مطلقا بدون توجه به هیچ چیز دیگر.

 در مورد هر چیزی از GMO آگاه باشید. هیچ کدام از آن ها تاکنون ثابت نشده اند که "ایمن و موثر" هستند، هر چند دروغ می گویند و موعظه می کنند که همه آن ها با "توافق" جهانی وجود دارد.

آفت کش های شیمیایی می توانند باعث سرطان، زوال عقل، آلرژی شدید و آسیب به سیستم عصبی مرکزی شوند.

2- روزانه آب شیرین بنوشید.

بیشترین محتویات آب شیرین U.S. دارای فلوراید سدیم، (یک حشره کش شناخته شده و سرطان زا که از چین وارد شده است)، شیرین کننده های مصنوعی، داروهای تجویزی دیگر، کلر و چندین فلزات سمی سنگین دیگر از جمله آلومینیوم و سرب است.

3- داروهای تجویزی را هر روز مصرف کنید.

تقریبا هر یک از داروهای مجاز شیمیایی که تا کنون تجویز شده است، به PH اسیدی در بدن اضافه می کند که التهاب را افزایش می دهد، باعث کم شدن آب بدن و در نهایت سرطان می شود.

سپس فهرستی از عوارض جانبی آنها وجود دارد که معمولا بدتر از مشکل درمانی هستند.

4- هر ساله واکسن آنفلوآنزا بزنید.

بیشتر واکسن های آنفلوآنزا دارای سطح بالایی از جیوه هستند (یک نوع ضدعفونی کننده)، اما این فقط آغاز است. هیچ انسانی نباید آلومینیومی که به مغز آسیب می زند دریافت کند، و نه هیچ پروتئین حیوانی خارجی، یا فرمالدئید که به طور مستقیم به بافت عضلانی تزریق شود!

5- روزانه شیرین کننده های مصنوعی مصرف کنید(آسپارتام، سوکرالوز، سوربیتول)

هر چیزی که در آزمایشگاه ایجاد شده باشد مانند شکر مصنوعی، طبیعی نیست و سلولهای شما را از راه خود منحرف می کند. اثر تجمعی سلول های منحرف شده یک کلمه است که با حرف "س" شروع می شود؛ «سرطان». پزشکان می گویند هیچ درمانی برای آن وجود ندارد و شیمی درمانی را تجویز می کند، که موجب تقسیم غیرمستقیم سلولی و گسترش کنترل نشده آن می شود.

6- هر روز از محصولات مراقبت شخصی استفاده کنید که حاوی پارابنها، فتالات، آلومینیومو سدیم لوریل سولفات باشد.

پوست شما بزرگترین عضو بدن شما است. با مواد شیمیایی آن را "تغذیه نکنید"! اگر مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت شخصی شما خوردنی است( مانند قرص یا کپسول) و یا حتی قابل خواندن نیست، از آنها اجتناب کنید.

7- غذاهای مصنوعی رنگی و مصنوعی طعم دار را می توانید بخورید.

آیا می خواهید یک بیماری یا اختلال ساخته شده توسط انسان که "بدون درمان" است داشته باشید؟

صد سال پیش، سرطان، دیابت، آلزایمر و آرتریت به ندرت در آمریکا وجود داشت؛ از هر چیزی مصنوعی اجتناب کنید.

8- هر واکسنی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها(CDC) توصیه می کند، دریافت کنید.

صنعت واکسن تا به حال بیش از 3 میلیارد دلار برای خسارت واکسنهایی که باعث مصیبت های شدید بهداشتی، از جمله مرگ و میر ناشی از این بیماری شود، پرداخت کرده است. خودتان صفحات داخلی واکسن ها را بخوانید، زیرا پزشکان و پرستاران هرگز این کار را برای شما انجام نمی دهند!

9- کوکاکولا بنوشید، کوکاکولای رژیمی، پپسی، یا رژیم غذایی روزانه پپسی بگیرید.

سوداها حاوی حداقل دو مورد از سه ماده بهداشتی بسیار خطرناک هستند: شربت اصلاح شده ژنتیکی ذرت با فروکتوز بالا، شیرین کننده های مصنوعی و اسید فسفریک.

10- به طور منظم روغن کانولا بخورید (ارگانیک باشد یا نه)

روغن کانولا مانند چسب در خون شما موجب بسته شدن و چسبیدن می شود. هیچ گیاه کانولایی بر روی زمین طبیعی نیست. هر گیاه کانولا، از کلزا که برای همه حیوانات، از جمله انسان سمی است، می آید. آیا برخی از درمان های طبیعی را برای بیماری های خود می خواهید؟

سایت NaturalPedia.com را بررسی کرده و در اسرع وقت مواد شیمیایی را از بدن خود بیرون کنید. سپس با یک پزشک که براساس طب مواد طبیعی کار می کند، ملاقات کنید و از او سوالات مربوط به تغذیه را بپرسید. شما از پاسخ هایی که دریافت می کنید، شگفت زده خواهید شد.

منبع:الو دکتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 راهکار برای بیماری‌های مرگباری که هیچ پزشکی نمی‌تواند آن را حل کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..