تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تب سرد روی پیشانی داغ» نمایشی تحلیلی و انتقادی است

شرف این اثر بیان انتقادی وضعیت کنونی استبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی‌نژاد و کارگردانی حسن عابدی این روزها در تالار سایه تئاترشهر روی صحنه است.

قطب الدین صادقی کارگردان تئاتر هم به تماشای این نمایش نشست.

وی بعد از تماشای این نمایش گفت: این نمایش را من می شناسم و اولین بار توسط بچه های خراسان اجرا شد و اتفاقا داور منطقه بودم و آن را انتخاب کردم. این اثر بعد از اینکه به جشنواره فجر آمد، بازهم من داورش بودم و آن را انتخاب کردم. همان زمان هم تلاش کردم که همکاران هم نظر مثبت داشته باشند و جایزه منطقه را هم بردند.

صادقی گفت: چیزی که در این نمایش بسیار حائز اهمیت است و به خوبی در اجرا توسط گروه زنده شد، بحران عاطفی نسل جوان این دوره است، اینکه همه آنها سرگشته بین عشق و رابطه های سرسری هستند. شرف این متن و این اجرا در این است که یک تصویر تحلیلی و انتقادی از وضعیت کنونی را مقابل چشمان ما باز می کند و با تکیه برابعاد عاطفی و لحظات درست حسی که پیام دهکردی و عارفه لک در صحنه خلق می کردند، خیلی خوب نقاط عطف را نشان می دادند.

وی ادامه داد: این مسائل باید به خوبی به مخاطب نمایش داده شود و کم ترین شرافتی که می تواند یک تئاتر ایرانی برای مخاطب ایرانی داشته باشد، نمایش درست همین مسئله است. این نوع نگاه مناسب زندگی ایرانی و بحران های ماست تا با اندکی شناخت بتوانیم خودمان را اصلاح کنیم. من واقعا از اینکه این اثر را دیدم خوشحالم.

گفتنی است؛ تب سرد روی پیشانی داغ از اول دی ماه ساعت 18 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

نظر قطب‌الدین صادقی درباره یک نمایش ایرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تب سرد روی پیشانی داغ» نمایشی تحلیلی و انتقادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..