تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه‌ای که ساکنان آن با زبان پرنده‌ها صحبت می‌کنند!+فیلم

منطقه ای که ساکنان آن به جای موبایل از سوت استفاده می کنند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ممکن است عجیب به نظر برسد اما در کمال ناباوری منطقه ای دورافتاده در ترکیه وجود دارد که اهالی آن به جای تلفن همراه یا گفتگوی رو در رو از اصواتی عجیب و سوت زدن با دهان استفاده می کنند.

هرکدام از این صوت ها معنی خاصی دارد و رازها در آنها نهفته که فقط ساکنان آنجا مفهومش را می دانند،جالب است بدانید که نام مجموعه این صدا ها زبان پرنده بوده که اخیرا برای اینکه از خطر نابودی دور شود به لیست یونسکو نیز اضافه شده است زیرا در چندسال اخیر با روی کار آمدن تلفن های همراه در معرض فراموشی قرار گرفته بود.

گفتنی است؛ محل دقیق این روستا، شمال شرقی ترکیه در استان" Giresun"نزیدک به سواحل دریای سیاه بوده و نام آن "cyberspace" است.

لازم به ذکر است این زبان چیزی نزدیک به 500 سال قدمت داشته که تاریخچه آن به دوران عثمانی باز می گردد .

انتهای پیام/

روستایی که مردم آن به جای حرف زدن از سوت استفاده می کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه‌ای که ساکنان آن با زبان پرنده‌ها صحبت می‌کنند!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..