تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی از مهران مدیری در گذر زمان

عکسی از مهران مدیری در گذر زمانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران مدیری مجری محبوب برنامه دورهمی در صفحه اینستاگرام خود،  تصویر جالبی از دورانی که هنوز مانند امروز به شهرت نرسیده بود و نوجوان بود منتشر کرد.

مهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال 1372، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال 1372 با نمایش های زیادی چون:شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و … روی صحنه رفت.

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش های رادیویی قصه های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال 1372 بود که در مجموعهٔ طنز نوروز 72 بازی کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از روزهای جوانی تا امروز مهران مدیری را مشاهده نمایید.

 عکسی از مهران مدیری در گذر زمان

انتهای پیام/

مهران مدیری از نوجوانی تا به امروز + عکس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی از مهران مدیری در گذر زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..