تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مهاجم سایپا از علی دایی: بگذار به نساجی بروم

درخواست مهاجم سایپا از علی دایی: بگذار به نساجی برومبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد عباس‌زاده، مهاجم قائمشهری سایپا که در ابتدای فصل به این تیم آمد، نتوانست عملکرد خوبی در ترکیب نارنجی‌پوشان داشته باشد و همین موضوع صحبت‌هایی در مورد جدایی وی و بازگشت به نساجی مازندران به میان آورد که با مخالفت علی دایی سرمربی سایپا روبرو شد.

در همین راستا، محمد عباس‌زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به علی دایی از او خواست که اجازه جدایی‌اش از این تیم را صادر کند.

محمد  عباس زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دل نوشته اى خطاب به شهریار ایران زمین
شهریارا
تمام دل مشغولى این روزهایم خلاصه شده است در دو چیز: خانواده و نساجى
این روز‌ها خانواده ام به من نیاز مبرم دارند، شاید بیشتر از روزهاى قبل.
استاد مى دانم مى دانید دقیقا خانه من در قلب وطنیست، خانواده من همان مردمان نساجى چى شهر خسته اند، مردمانى که دیروز به مانند همیشه شرمنده محبتشان شدم و دستانم خالى بود براى جبران محبتشان و هر چه بود قلبى بود که با صداى تک تکشان محکمتر تپید و چشمى که اشک در مقابل این همه احساسات در آن خانه کرد.
دیروز با خود اندیشیدم کاش مى شد جبران محبت پینه دستان عاشق کنم. شاید بیجا نباشد بگویم با تمام وجود عشقشان به نساجى را درک مى کنم چرا که درس عاشقى ام را از آن‌ها یاد گرفته ام دقیقا در کلاس درس استادیوم وطنى
شهریار ایران زمین شما تنها الگوى ورزشى من بوده اید و هستید.
همیشه سعى کرده ام ادامه دهنده راه ورزشى و اخلاقى شما باشم، و به مانند شما به مردم شهرم خدمت کنم.
شهریار عاجزانه تقاضایى دارم و آن هم این است که اجازه دهید که به دیارم برگردم تا بتوانم وسیله اى باشم براى بازگرداندن نساجى کبیر به لیگ برتر و خدمتگذارش شوم.
بگذارید برگردم تا شکننده طلسم ٢٤ ساله شوم. این مردم امروز به من نیاز دارند و شاید امروز همان روزى باشد که باید جبران محبت کنم.
درست است برایم سخت است که از شما و لیگ برتر دل کنم چرا که شما همیشه در شرایط سخت مثل برادرى دلسوز پشتم بوده اید؛ و سخت است از روزهاى خوب فوتبالى ام دست بکشم، اما در این برهه زمانى سخت‌تر از این‌ها غم خانه کرده در قلب مردمم و حسرت خانه کرده دورى از لیگ برتر در چشمشان است."

 درخواست مهاجم سایپا از علی دایی: بگذار به نساجی بروم

انتهای پیام/

دلنوشته مهاجم سایپا خطاب به علی دایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مهاجم سایپا از علی دایی: بگذار به نساجی بروم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..