تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر حیواناتی که روی چوب نقش بستند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید  زمانی که با شما از  نقاشی صحبت می شود تنها  چیزی که در ذهن شما نقش می بندد ، نقاشی با مداد رنگی و قلم مو روی کاغذ یا بوم نقاشی باشد اما هنر نقاشی دنیای بی پایانی دارد به گونه ای که هنرمندان می تواند با هر متریالی که فکر کنند اثر هنری خود را به ثبت رسانند.

 یکی از سطوحی که می توان روی آن طرح های زیبایی را ثبت کنیم چوب است که  به راحتی می توان آن را  تهیه کرد و رویش نقاشی کشید.

در همین زمینه هنرمندی با نام " پاتریکا" با خراش دادن سطح چوب ، تصاویر زیبایی از حیوانات نقاشی کرد و او معتقد است همه  می توانند طرح های زیبا و دلخواه را بر روی وسایل چوبی مختلف و تکه چوب های ساده پیاده کرده و از این طریق وسایل تزیینی و دکوری زیبایی داشته باشند.

در ادامه تعداد زیادی از این تصاویر را مشاهده می کنید.









انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر حیواناتی که روی چوب نقش بستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..