تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی با بروزرسانی هدفون‌های قدیمی خود، آن‌ها را به گوگل اسیستنت مجهز می‌کند

سونی کاربران هدفون‌های قدیمی خود را از یاد نبرده و در کنار معرفی محصولات جدید، وعده‌ی بروزرسانی و ارایه‌ی قابلیت‌های جدید برای محصولات قدیمی خود را داد.

سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 و در حالی که عموم توجه بازدیدکنندگان را به محصولات صوتی و هدفون‌های جدید خود جلب کرده بود، خبر از بهبود و ارایه‌ی بروزرسانی برای نمونه‌های قدیمی خود داد. به واسطه‌ی این بروزرسانی، تعدادی از هدفون‌های قدیمی سونی به دستیار صوتی گوگل مجهز خواهند شد. 

هدفون‌های قدیمی سونی که بروزرسانی را دریافت خواهند کرد، به شرح زیر هستند:

WF-1000X (هدفون بی‌سیم و مجهز به نویزکنسلینگ) WF-1000X (ایرفون با قرارگیری پشت گردن و مجهز به نویزکنسلینگ) WH-1000XM2 (هدفون بی‌سیم و مجهز به نویزکنسلینگ) WH-CH700N (هدفون بی‌سیم و مجهز به نویزکنسلینگ) WF-SP700N (ایرباد‌های ورزشی و بی‌سیم که در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند) WH-H900N (هدفون بی‌سیم که با نام h.ear on 2 نیز شناخته می‌شود)

کاربران جهت استفاده از دستیار مجازی گوگل با هدفون‌هایی که امکان اتصال به شبکه‌ی موبایل را ندارند، بایستی هدفون خود را با گوشی هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت جفت کنند. سونی هنوز زمان دقیق ارایه‌ی بروزرسانی را برای این هدفون‌ها اعلام نکرده است. اما پس از دریافت این قابلیت، کاربران می‌توانند بدون نیاز به گوشی خود و به وسیله‌ی دستیار مجازی گوگل، از اعلانیه‌ها، تماس‌های ورودی و پیام‌های دریافتی و محتوای آن‌ها مطلع شوند و در صورت نیاز نیز اقدام به تماس با مخاطبی خاص یا اعمال تنظیمات خاصی بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی با بروزرسانی هدفون‌های قدیمی خود، آن‌ها را به گوگل اسیستنت مجهز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..