تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر رایتل مدیر عامل شرکت مخابرات ایران شد

فناوری اطلاعات > ارتباطات - سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران شد.

به گزارش خبرآنلاین، صدری تا پیش از این مدیر عامل رایتل بود که اینک به سمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

در هفته‌های اخیر، نام سید مجید صدری  و مهدی صفری برای ریاست هیئت مدیره این شرکت مطرح بود که در نهایت صدری به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.

سید مجید صدری شهریور ماه سال 1392 به‌عنوان مدیرعامل سومین اپراتور تلفن همراه منصوب شد و در کارنامه وی مدیرکلی مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور شرکت شمس تأمین (اپراتور سوم) و مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز دیده می‌شود.

 

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر رایتل مدیر عامل شرکت مخابرات ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..