تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




TCL از سری جدید تلویزیون‌های 4K حاصل همکاری با Roku رونمایی کرد

شرکت تی‌سی‌ال در همکاری مجدد با رکو، ضعف‌های موجود در تلویزیون‌های سری P را برطرف کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

تی‌سی‌ال پس از موفقیتی که با تلویزیون‌های مقرون به صرفه‌ی سری P به دست آورد، مجددا با شرکت Roku همکاری کرده است و این‌بار با حذف ایرادات سری قبل مانند جنس بدنه و عدم تنوع در اندازه، تلویزیون‌های پیشرفته‌ی سری ۶ را تولید کرده است. بدنه‌ی این تلویزیون‌ها باریک و از جنس فلز بوده و در دو اندازه‌ی ۵۵ و ۶۵ اینچی ساخته شده‌اند. این تلویزیون‌ها دارای قابلیت‌هایی نظیر ریموت صوتی رکو، وای‌فای با استاندارد 802.11ac، اترنت و سه پورت HDMI 2.0a هستند. TCL می‌گوید سری ۶ را با هدف ارائه‌ی تصویر با کیفیت همراه با ویژگی‌هایی مثل فناوری کنترل کنتراست و HDR Pro Gamma تولید کرده است که این قابلیت‌ها باعث می‌شوند کوچکترین جزئیات در شرایط نوری مختلف به خوبی به نمایش در بیایند.

تی‌سی‌ال از تلویزیون‌های سری ۵ نیز رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها اگرچه طراحی فلزی سری ۶ را ندارند اما از سایر امکانات سری ۶ مثل پشتیبانی از دالبی ویژن، اچ‌دی‌آر پرو گاما، 240Hz Natural Motion و همان پورت‌ها و اتصالات شبکه بهره می‌برند. علاوه بر این‌ها، تلویزیون‌های سری ۵ که در اندازه‌های ۴۵ تا ۶۵ اینچی عرضه می‌شوند قدرت نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارند. به گفته‌ی تی‌سی‌ال با داشتن این قابلیت، رنگ‌ها درست‌تر، زنده‌تر و درخشان‌تر و با کنتراست بالاتر به نمایش در می‌آیند.

تلویزیون TCL

نهایتا، تی‌سی‌ال به عنوان همکار رکو، از ساندبار هوشمند رکو نیز رونمایی کرد. Roku Smart soundbar هم قابلیت اتصال به تلویزیون دارد و هم می‌تواند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرد.

متأسفانه، جزئیات قیمت‌گذاری این محصولات هنوز مشخص نشده است؛ اما هم سری ۵ و هم سری ۶ در فصل جاری راهی بازار خواهند شد. این در حالی است که طرفداران ساندبار هوشمند رکو باید تا پاییز امسال منتظر عرضه‌ی آن بمانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «TCL از سری جدید تلویزیون‌های 4K حاصل همکاری با Roku رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..