تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشتناک‌ترین حوادثی که در تفریح‌های زمستانی رخ داد+فیلم

وضعیت وحشتناکی که چند گردشگر در آن قرار گرفتند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زمستان فرا رسیده و زمان پرداختن به ورزش ها و تفریح های هیجان انگیز است اما اگر دقت لازم را حین انجام این کارها نداشته باشیم، شاید این خوشی ها با تلخی و اندوه به پایان برسد، البته گاهی هم گذشته از دقت، تغییرات آب و هوایی ناگهانی یا کمی بدشانسی می تواند در این موضوع دخیل باشد.

در ادامه مروری بر سه حادثه زمستانی که اخیرا به وقوع پیوسته خواهیم داشت.

1-در پی وقوع یک طوفان برفی شدید در منطقه ای از اروپا، گردشگرانی که برای سوار شدن به تله کابین راهی آن منطقه شده بودند دچار وضعیتی بسیار خطرناک شدند.

در حالی که برف شدیدی از آسمان می بارید، چند توریست که سوار تله کابین بودند گرفتار وزش باد شدند و در همان حالت تکان های دلهره آوری را تجربه کردند.

با وجود اینکه شاهدان ماجرا احتمال سقوط تله کابین را می دادند اما خوشبختانه طبق گزارشات هیچ یک از افراد دچار حادثه نشدند و همگی به سلامت از تله کابین پایین آمدند.

2-ریزش ناگهانی بهمن به دنبال اسکی باز بدشانس در کوه های پیرنه فرانسه

3-شکستن گردن اسکی باز نیوزلندی که در محاسبات خود اشتباه کرد

انتهای پیام/

دردسر بزرگی که چند توریست به آن دچار شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشتناک‌ترین حوادثی که در تفریح‌های زمستانی رخ داد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..