تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیپی برای مدافعان حرم لشکر فاطمیون +فیلم

کلیپی برای مدافعان حرم لشکر فاطمیون +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها هر جا سخن از مدافعان حرم و مبارزه با تکفیری‌هاست، نام لشکر فاطمیون نیز به چشم می‌خورد. لشکر فاطمیون نام لشکری است که مجاهدان افغانستانی مدافع حرم در قالب این لشکر به مبارزه با تکفیری‌ها می‌روند.

اعضای این لشکر گروهی خودجوش هستند با رسیدن خبر تجاوز تکفیری‌ها به حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفتند تا از حرم عقیله بنی‌هاشم دفاع کنند. لشکر فاطمیون امروز در صف اول مبارزه با تکفیری‌ها ایستاده‌ است. 

در دوران جنگ تحمیلی ایران و رژیم بعث عراق نیز گروهی از مجاهدان افغانستانی بودند که برای دفاع از انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) به جبهه‌های جنگ عازم شدند و با متجاوزان عراقی به مبارزه پرداختند. در زمان جنگ این مجاهدان در قالب تیپ ابوذر به جبهه اعزام می‌شدند. بسیاری از مجاهدان این تیپ در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و تعداد زیادی از آنان در نبرد با شوروی و طالبان شهید شدند. طبق بررسی‌های میدانی صورت گرفته، شهدا و جانبازان افغانستانی هشت سال دفاع مقدس در ایران، بیش از 2000 نفر بوده‌اند.

در ادامه ویدئویی در رابطه با مجاهدان افغانستانی از تیپ ابوذر در دفاع مقدس تا لشکر فاطمیون در دفاع از حرم مشاهده می‌کنید که با صدای حامد زمانی صداگذاری شده است.

انتهای پیام/

کلیپی برای مجاهدان افغانستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیپی برای مدافعان حرم لشکر فاطمیون +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..