تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیرعامل بانک پارسیان با استاندار لرستان و نماینده شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی

مدیرعامل بانک پارسیان درنشستی با حضور استاندار لرستان، قائم مقام اتاق بازرگانی، مسئولان اجرایی و مدیران بانک های خصوصی لرستان بر حمایت بیشتر بانک های خصوصی از دولت وهمچنین طرح های اشتغالزایی تاکید کرد.

به گزارش شما نیوز، مدیرعامل بانک پارسیان، که در راس هیاتی به‌منظور بازدید از شعبه خرم آباد به این استان سفرکرده بود، در نشست مشورتی اتاق بازرگانی استان که استاندار لرستان، سید محمد بیرانوند، نماینده مجلس شورای اسلامی خرم آباد و دکترسلاحورزی، قائم مقام اتاق بازرگانی ایران، مسوولین دستگاه اجرایی و مدیران بانک های خصوصی استان درآن حضور داشتند، بر استفاده از ظرفیت های بانک ها برای حمایت از طرح های اشتغال زا و کمک به رونق تولید و صنعت تاکید کرد.

مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه همچنین ازچندین طرح صنعتی و دانش بنیان استان لرستان ازجمله؛ شرکت تعاونی تولید داروهای گیاهی خرمان بازیدکردو مقررشد تا درخواست های آنان در راستای توسعه بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر پرویزیان در بازدید از شعبه خرم آباد بانک پارسیان پس از دیداروگفت وگو با همکاران این شعبه، بر توجه جدی به وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و زودبازده تاکید کرد.

 شایان ذکر است، دراین بازدید دکترعربی، مشاورمدیرعامل، خلیل پور، مدیرامور شعب و ناصح رییس حوزه 53  بانک پارسیان، دکتر پرویزیان را همراهی کردند.

منبع: روابط عمومی بانک پارسیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیرعامل بانک پارسیان با استاندار لرستان و نماینده شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..