تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه جدید همراه بانک کشاورزی با قابلیت های ویژه رونمایی شد

بانک کشاورزی از نسخه جدید همراه بانک با قابلیت های ویژه رونمایی کرد.

به گزارش شمانیوز، نسخه جدید همراه بانک کشاورزی دارای قابلیت های خاص و کاربردی نظیر انجام تراکنش های پرداخت بدون کارت از طریق پایانه های فروش مجهز به NFC (ویژه نسخه اندروید) ، امکان ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت، انتقال وجه کارت به کارت با امکان انتخاب حساب ، انتقال وجه حسابی، کارتی و پایا با استفاده از شماره تلفن همراه و ... است که در راستای توسعه و تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی و جلب رضایتمندی مشتریان، ارائه شده است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود نسخه جدید همراه بانک کشاورزی، به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه جدید همراه بانک کشاورزی با قابلیت های ویژه رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..