تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچ شرکتهای تجاری ایرانی از دبی به عمان

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در عمان خبر داد:

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در عمان گفت: وضع قانون ماليات بر ارزش افزوده در امارات متحده عربی منجر به ايجاد نارضايتي در ميان بازرگانان ايراني شده است بنابراين پيش‌بيني مي شود به زودي شاهد کوچ شرکتهای تجاری ایرانی از دبی به عمان باشيم.

به گزارش شمانیوز: عباس عبدالخاني رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در عمان اظهار كرد: وضع قانون مالیات بر ارزش افزوده و به دنبال آن اخذ ماليات پنج درصدي برای اولین بار در امارات متحده عربی از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی، برای بسیاری از کالاها و خدمات از جمله حساب های بانکی اعلام شده است.

وي دلیل اصلی اعمال مالیات ياد شده را جبران و تامین بخشی از کاهش درآمدهای نفتی در بازارهای جهانی دانست و گفت: اين در حالي است كه پيش ازاين سرمایه گذاران خارجی از پرداخت مالیات در این کشور معاف بوده اند.

عبدالخاني دربخش ديگري از سخنانش با اشاره به اين كه در حال حاضرعمان، اعمال مالیات بر ارزش افزوده را به سال ۲۰۱۹ موكول كرده است يادآور شد: پیش بینی می شود که تعداد قابل توجهی از شرکت های تجاری ایرانی مقیم دبی به سمت مسقط کوچ كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچ شرکتهای تجاری ایرانی از دبی به عمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..