تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیپوماتیک یا لیپوساکشن کدام بهتر است

۶۵۸۰۰۵

۳۱۷  بازدید

 لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن

جهت بهره مندی از 15% تخفیف ویژه همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

(تعداد پذیرش محدود می باشد.)

      ۰۲۱-۲۲۰۹۴۱۳۶  

لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن 

لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن 

در لیزر لیپولیز این کار توسط اشعه لیزر شکسته شده در حالیکه در اولتراسونیک لیپولیزر این کار توسط امواج اولتراسونیک انجام می‌شود.

در واترجت این عمل توسط فشار آب انجام می‌شود که بافت‌های چربی را خرد کرده و سپس ساکشن انجام  می‌شود.
مکانیسم لیپوماتیک، شکستن چربی‌ها توسط ارتعاشات و تکانه های چند محوری کانولا با فرکانس بسیار بالاست.
هر روش معایب و مزایای خاص خود را دارد.
در مقالات و مطالعات زیادی عوارض کمتر و راحتی بعد عمل بیشتری در روش لیپوماتیک ذکر شده است و عوارضی همچون سوختگی پوست و عضلات، ترشحات زیاد و درد شدید بعد عمل که در لیزر لیپولیز دیده می‌شود در لیپوماتیک وجود ندارد.

در مجموع اگر این اعمال توسط جراح و در مرکز مجهز صورت گیرد، تفاوت فاحشی در نوع روش‌ها وجود ندارد و انتخاب جراح مناسب مهمترین نکته در نتیجه بعد عمل است.

مزایای لیپوماتیک Lipomatic نسبت به سایر روش‌ها

 ۱. یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک عالی است و هیچگونه بقایای مانده از چربی که در روش‌های دیگر ساکشن به صورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می‌گردد، در این روش وجود ندارد.
 ۲. نیاز به بستن گن در این روش برای بیمار دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی (۶ ماه) و سینه لیپوماتیک (۴ - ۲ ماه) بسیار کوتاه‌تر است، در عین حال بستن گن ۴۰ - ۳۰ روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می‌گردد.
 ۳. جمع شدن پوست در این روش نسبت به روش‌های دیگر ساکشن به دلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی به مراتب بهتر می‌باشد.
 ۴. در این روش بی حسی موضعی کافیست و بیمار درد ندارد در حالی که در روش‌های دیگر ساکشن چنانچه با بی حسی موضعی انجام گیرد، معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد دارد و معمولا نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف می‌باشد.
 ۵. تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است.
 ۶. ریسک عفونت در لیپوماتیک بسیار کم است.
 ۷. احتمال آمبولی چربی نسبت به روش‌های دیگر ساکشن بسیار کم می‌باشد.
 ۸. لیپوماتیک نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می‌تواند بسر کار بازگردد.
 ۹. خستگی و کوفتگی پس از عمل نسبت به روش‌های دیگر ساکشن بمراتب کمتر است. 

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟

لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن 
لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است. انجام اعمال لیپوماتیک از دید برخی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری­‌ها و قضاوت­‌های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­‌شود.

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه‌­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی (life style) شده که کل زندگی فرد را متحول کرده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی‌­های شخص می­‌شود.

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود. پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

نکته آخر اینکه هزینه لیپوماتیک براساس حجم توده چربی، تعداد مناطق مورد نیاز و نیز محل انجام جراحی (کلینیک، بیمارستان، ...) تعیین می‌گردد.

توصیه می­‌گردد این اعمال به هیچ عنوان در مطب یا کلینیک­‌های معمولی انجام نشده و حتماً توسط جراح و در شرایط بیمارستانی با حضور کلیه امکانات انجام گردد. 

لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن 

دکتر حمیدرضا وفایی

بورد تخصصی جراحی

   لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشنلیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن  
لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیپوماتیک یا لیپوساکشن کدام بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..