تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت خود را رونمایی کرد

لنوو در جریان CES 2018 نمایشگرهای هوشمند خود را در نسخه‌های ۸ و ۱۰ اینچی رونمایی کرد.

روز گذشته شرکت‌های بزرگی مثل سونی، ال‌جی و جی‌بی‌ال نمایشگرهای هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت خود را در CES رونمایی کردند و حال نوبت به لنوو رسیده تا دو نمایشگر هوشمند ۸ و ۱۰ اینچی خود را به جهانیان معرفی کند. این دو نمایشگر به ترتیب با قیمت‌های ۱۹۹ و ۲۴۹ دلار از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد؛ هنوز اطلاعاتی در مورد بازارهای عرضه و زمان دقیق عرضه اعلام نشده است.

lenovo smart display

نسخه‌ی ۸ اینچی و ۱۰ اینچی به ترتیب به پنل‌هایی با رزولوشن اچ‌دی و فول اچ‌دی مجهز شده‌اند؛ نسبت تصویر هر دو محصول خانگی جدید لنوو ۱۶ به ۹ است. نمایشگرهای هوشمند لنوو در دو نسخه‌ی خاکستری و بامبو عرضه خواهد شد؛ هر دو نسخه از نظر طراحی و رنگ جلو یکسان هستند و تفاوت تنها به بخش پشتی دستگاه محدود می‌شود. بدنه‌ی هر دو نمایشگر هوشمند لنوو از پلاستیک ساخته شده با این حال لنوو به علاقه‌مندان اطمینان داده است که هیچ گونه نگرانی در مورد استقامت و عمر این دستگاه‌ها وجود نخواهد داشت. نمایشگرهای هوشمند لنوو رقیب مستقیم اسپیکرهای اکو شو آمازون محسوب می‌شوند و تمام امکانات گوگل اسیستنت را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورند. نمایشگرهای هوشمند لنوو هنوز قادر به برقراری تماس‌های عادی نیستند؛ این ویژگی در اسپیکرهای ساخته شده توسط گوگل وجود دارد و این شرکت قول داده تا در آینده آن را به محصولات شرکای تجاری خود نیز بیاورد.

lenovo smart display

نمایشگر هوشمند لنوو یک تبلت کامل نبوده و خبری از اجرای اندروید روی آن نیست. سیستم‌عامل اندروید اشیا در درون رابط کاربری گوگل اسیستنت این نمایشگرهای هوشمند نهفته شده است؛ سیستم‌عامل Android Things یک نسخه‌ی ساده‌تر از اندروید است که در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد.استند‌های پشت هر دو نمایشگر هوشمند لنوو امکان استفاده از آن‌ها به صورت عمودی و افقی را فراهم می‌کند. لنوو از اسپکرهای ۱۰ واتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای پخش صدا و برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کرده است. پردازنده‌ی استفاده شده در این نمایشگر هوشمند لنوو ساخت شرکت کوالکام بوده و مخصوص نمایشگرهای هوشمند گوگل طراحی شده است.

lenovo smart display

نظر شما در مورد این نمایشگرهای هوشمند چیست؟ آیا این ابزار جدید قادر به رقابت با اکو شو آمازون هستند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت خود را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..