تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به آئودی A8 جدید

آئودی مدل جدید لوکس‌ترین محصول خود، A8 را معرفی کرده است که در ادامه نگاهی به مشخصات و توانایی‌های این خودرو خواهیم داشت.

ماه نوامبر گذشته بود که تصاویر و ویدئوهایی از مدل‌های جدید آئودی RS5 و R8 در وب‌سایت Motor1 منتشر شد؛ اما حالا این وب‌سایت از آخرین شاهکار آئودی نیز پرده برداشته و تصاویر و اطلاعاتی از پرچم‌دار خودروهای سدان آئودی یعنی مدل A8 منتشر کرده است. تصاویر این خودرو لوکس در ورشو، پایتخت مجارستان و در جایی نزدیک مرز اسلوونی گرفته شده‌اند که مناظر زیبایی نیز می‌توان در این تصاویر مشاهده کرد. 

نسخه‌ی دارای فاصله‌ی محوری استاندارد آئودی A8 با کد 50 TDI Quattro وارد بازار خواهد شد و جایگزین مدل معروف و پرفروش 3.0 TDI می‌شود که در نسل قبلی این خودرو عرضه می‌شد. دلیل این تغییر کد، تصمیم آئودی مبنی بر بروزرسانی کدبندی و نام‎گذاری محصولاتش است و به این ترتیب کدهای مختلف آئودی نمایانگر قدرت موتور آن‌ها خواهند بود. برای مثال در خودروی مورد بحث عدد 50 نشان‌دهنده‌ی استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر با قدرت بین ۲۸۱ تا ۳۰۸ اسب بخار است. 

آئودی A8

البته این سیستم کدگذاری جدید در بازار ایالات متحده اعمال نخواهد شد. دلیل این امر این است که مدل‌های آئودی در بازار آمریکا محدود و ساده هستند؛ برای مثال مدل‌های دیزلی در این بازار عرضه نمی‌شوند و مدل‌های G-Tron نیز احتمالا به بازار آمریکا راه پیدا نخواهند کرد. از طرفی مدل‌های پلاگین هیبریدی در این بازار با پسوند E-Tron عرضه می‌شوند که از بین این مدل‌ها می‌توان به خودروی آئودی A3 Sportback E-Tron اشاره کرد. 

اما به خودروی مورد بحث خودمان بازگردیم. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این سدان لوکس آلمانی دارای رنگ مشکی است؛ ضمن اینکه برای بهبود قابلیت‌های خودرو در مسیرهای برفی و لغزنده، سیستم چهارچرخ محرک آئودی با نام کواترو روی A8 نصب شده است. آئودی A8 فعلا در بازار اروپا تنها با پیشرانه‌های ۶ سیلندر به فروش خواهد رسید که شامل این مدل و مدل ۳ لیتری شش سیلندر TFSI هستند که با کد A8 55 TFSI Quattro وارد بازار خواهد شد. در ماه‌های آینده مدل ۸ سیلندر بنزینی و دیزلی نیز به نسخه‌های این خودرو اضافه خواهند شد. همانند قبل، قوی‌ترین نسخه‌ی آئودی A8 مدل W12 این خودرو خواهد بود که از پیشرانه‌ای مشترک با بنتلی بنتایاگا و بنتلی کنتیننتال GT استفاده می‌کند و در انتها، آئودی مدل پلاگین هیبریدی A8 را وارد بازار خواهد کرد. در ادامه دیدن ویدئو و تصاویر این خودروی لوکس زیبا را به شما توصیه می‌کنیم. 

آئودی A8 آئودی A8



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به آئودی A8 جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..