تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ تی سی از آداپتور بی سیم برای هدست واقعیت مجازی وایو پرده‌برداری کرد

اچ‌تی‌سی یک آداپتور بی‌سیم برای هدست واقعیت مجازی وایو معرفی کرده است. به لطف این آداپتور نیازی به اتصال کابل به رایانه‌ نخواهید داشت.

پیش از این DisplayLink و TPCast با استفاده از برنامه‌ی Vive X Accelerator موفق شده بودند آداپتورهایی بی‌سیم ویژه‌ی هدست واقعیت مجازی وایو تولید کنند. اما به‌ نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی هم بیکار نمانده و یک آداپتور وایرلس اختصاصی برای وایو ارائه کرده است. آداپتور بی‌سیم اچ‌تی‌سی از فناوری WiGig اینتل استفاده می‌کند؛ این بدان معنی است که این آداپتور در باند ۶۰ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود از هرگونه تداخل و تأخیر جلوگیری شود. به لطف این فناوری، کارایی کلی دستگاه در حد بسیار خوبی خواهد بود و از مشکلات مرتبط با استفاده از هدست واقعیت مجازی به کمک کابل HDMI خبری نخواهد بود.

این آداپتور تا تابستان سال جاری عرضه نخواهد شد و اچ‌تی‌سی تا‌کنون قیمت این محصول را مشخص نکرده است. به کمک این آداپتور دیگر نیاز نخواهید داشت کابلی به رایانه‌ی خود متصل کنید؛ اما نباید فراموش کرد که برای استفاده از این آداپتور باید باتری آن را شارژ کنید. اگرچه اچ‌تی‌سی مدت زمان شارژدهی باتری این آداپتور را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به این‌که عمر باتری آداپتور TPCast حدودا ۲ ساعت بود، پیش‌بینی می‌شود عمر باتری آداپتور ساخت اچ‌تی‌سی نیز در همین حدود باشد. قیمت آداپتور TPCast حدود ۳۰۰ دلار است؛ اما باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند آداپتور ساخت خود را با قیمت کمتری به‌ فروش برساند یا خیر. این آداپتور با هدست واقعیت مجازی جدید اچ‌تی‌سی موسوم به Vive Pro نیز سازگار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ تی سی از آداپتور بی سیم برای هدست واقعیت مجازی وایو پرده‌برداری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..