تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی هدست مستقل آکیولس گو را می‌سازد

هوگو بارا در جریان کنفرانس کوالکام در CES 2018 سازنده‌ی هدست واقعیت مجازی آکیولس گو را شیائومی اعلام کرد.

هوگو بارا که رهبری تیم واقعیت مجازی فیس‌بوک را بر عهده دارد در کنفرانس کوالکام در CEs 2018 از همکاری با شیائومی برای ساخت هدست واقعیت مجازی آکیولس گو خبر داد. شیائومی نیز در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی هدست مشابهی تا پایان سال ۲۰۱۸ است.

آکیولس گو

آکیولس گو اولین بار در روزهای پایانی سال گذشته معرفی شد؛ با این حال اطلاعات منتشرشده، بیشتر به مشخصات فنی آن اشاره داشت. آکیولس گو و هدست واقعیت مجازی شیائومی از پلتفرم واقعیت مجازی موبایل اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برند. آکیولس گو به این دلیل یک محصول ویژه به شمار می‌رود که نیازی به کامپیوتر شخصی و موبایل ندارد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ توان لازم برای اجرای محتوای واقعیت مجازی را به این هدست‌ها خواهد داد.

آکیولس گو

یکی از اهداف آکیولس از تولید این هدست، همه‌گیر کردن واقعیت مجازی در جهان است؛ این هدست مستقل تنها ۱۹۹ دلار قیمت دارد و آکیولس و فیس‌بوک امید زیادی به آن بسته‌اند. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی ارائه نشده است؛ با این حال رؤیت شدن آن در FCC، احتمال عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک را افزایش می‌دهد.

آکیولس گو

هدست واقعیت مجازی شیائومی که با نام Mi VR Standalone شناخته می‌شود، تمامی ویژگی‌های کلیدی آکیولس گو را در خود دارد؛ این هدست حتی از نظر ظاهری بسیار شبیه به هدست جدید آکیولس خواهد بود. خوشبختانه هدست شیائومی نیز از SDK موبایل آکیولس پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که توسعه‌دهندگان آکیولس قادر خواهند بود محتوای خود را برای پلتفرم واقعیت مجازی شیائومی پورت کنند. شیائومی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که دسترسی به محتوای محبوب فروشگاه آکیولس را برای کاربرانش در چین ممکن خواهد ساخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی هدست مستقل آکیولس گو را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..