تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه مرگ زن جنایتکار حین خط و نشان کشیدن برای پلیس+فیلم

لحظه مرگ زن جنایتکار حین خط و نشان کشیدن برای پلیس+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"کلارا هاوارد" 26 ساله در "کانزاس" که پس از یک سرقت در سال 2016 در آزادی مشروط به سر می برد، مدتی بود که از ارائه گزارش به مرکزی که تحت نظارت آن بود سر باز می زد.

او که جرائم بسیاری در پرونده خود داشت و یک جانی تمام عیار بود، اخیرا نیز با نقض قوانین موجب شد تا ماموران پلیس برای بازگرداندن او به زندان سراغش بروند.

ناگفته نماند که یکی از جرائم او نگهداری از اسلحه در خانه بود و در روزی که پلیس او را محاصره کرد، اسلحه در دست داشت.

مذاکره ماموران با کلارا حدود 3 ساعت به طول انجامید و در پایان وقتی آنها متوجه شدند که دیگر صحبت کردن فایده ای ندارد به ایک شلیک به درب، وارد مخفیگاه او شدند.

به محض ورود به مخفیگاه کلارا، او که ساعتها خود را پشت این درب پنهان کرده بود، با اسلحه شروع به خط و نشان کشیدن برای آنها کرد.
در این لحظه ماموران نیز با شلیک چند گلوله وی را از پا در آوردند.

انتهای پیام/

خط و نشان کشیدن برای پلیس جان زن جوان تمام شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه مرگ زن جنایتکار حین خط و نشان کشیدن برای پلیس+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..