تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ترافل نارگیل نمی توانید فقط یکی بخورید!

۶۴۹۹۷۹

۲۶۴  بازدید

ترافل نارگیل نوعی شکلات خوشمزه و لذیذ است که به سادگی تهیه می‌شود و برای پذیرایی از مهمان‌ها انتخابی متفاوت و منحصر به فردی محسوب می‌شود.

ماهنامه کیک و شیرینی: ترافل نارگیل نوعی شکلات خوشمزه و لذیذ است که به سادگی تهیه می‌شود و برای پذیرایی از مهمان‌ها انتخابی متفاوت و منحصر به فردی محسوب می‌شود.

 

میزان سرو: حدود 25 عدد

مواد لازم:

پودر نارگیل: 200 گرم پودر شکر: 70 گرم خامه: 100 میلی لیتر کره: 70 گرم شکلات شیری: 100 گرم شکلات تلخ: 100 گرم  از ترافل نارگیل نمی توانید فقط یکی بخورید! طرز تهیه:

1. پودر نارگیل و پودر شکر را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید.

2. کره و خامه را در ظرفی جداگانه روی حرارت قرار دهید و هم بزنید تا کره ذوب شود.

3. مخلوط پودر نارگیل و پودر شکر را به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا مواد کاملا مخلوط شوند. خمیر به دست آمده را حدود 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

4. سپس گلوله هایی به اندازه گردو از مواد جدا کرده و روی کاغذ روغنی قرار دهید. روی آنها را با سلفون پوشانده و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.

5. شکلات تلخ و شکلات شیری را به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) ذوب کنید.

6. با استفاده از خلال چوبی ترافل ها را در شکلات شیری و یا شکلات تلخ ذوب شده فرو کنید و دوباره روی کاغذ روغنی قرار دهید.

7. اجازه دهید ترافل ها حدود 2 ساعت در یخچال بمانند و سپس سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ترافل نارگیل نمی توانید فقط یکی بخورید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..