تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین‌رده در سال 2017 + تصاویر

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال سال گذشته را با فراز و فرود‌های بسیاری پشت سر گذاشت اما سال 2017 با تغییر مدیرعامل، این شرکت به روزهای اوج خود بازگشت و سال 2017 را با عرضه گوشی نوکیا 6 آغاز کرد، سپس گوشی نوکیا 5 و نوکیا 3 را عرضه کرد. نوکیا نهایتا پرونده محصولات اصلی خود در سال 2017 را با عرضه پرچمدارش یعنی نوکیا 8 بست.

اما با همه این تفاسیر در ماه نوامبر 2017 نوکیا اعلام کرد که قصد عرضه یک گوشی پایین رده با نام Nokia 2 را دارد. گوشی هوشمند Nokia 2 را شاید بتوان یکی از به صرفه ترین گوشی‌های شرکت نوکیا به حساب آورد.

در ادامه به معرفی گوشی Nokia 2 و بررسی مشخصات فنی این گوشی می‌پردازیم :

 نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

صفحه نمایش

یکی از نقاط قوت گوشی Nokia 2 صفحه نمایش 5 اینچی آن است. این صفحه نمایش که کیفیت نمایش 720p دارد با وضوح تصویر 1280x720 پیکسل ارائه شده است. در کنار ویژگی‌های بالا باید ذکر کرد که صفحه نمایش این گوشی با یک Gorilla Glass 3 پوشیده شده است و نسبت به قیمت پایینی که دارد، نقدی نسبت به صفحه نمایش خود از سوی کاربران باقی نمی‌گذارد.

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

پردازنده، رم و حافظه داخلی

پردازتده گوشی نوکیا 2 یکی از نقاط ضعف این گوشی است. شرکت نوکیا برای ساخت گوشی نوکیا 2 از پردازنده Snapdragon 212 استفاده کرده است، پردازنده ای که نسبتا قدیمی محسوب می‌شود و در اصل به عنوان آپدیتی برای پردازنده Snapdragon 210 تولید شد. درباره رم و حافظه داخلی نوکیا 2 نیز باید گفت که نسبت به قیمت آن کاملا به صرفه است. رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی در کنار پردازنده Snapdragon 212 سخت‌افزار اصلی نوکیا 2 را تشکیل می‌دهند.

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

محتویات داخل جعبه

محتویات داخل جعبه گوشی نوکیا 2 همانند گوشی‌های قبلی این شرکت است. یک کابل شارژر 5V/2A به همراه یک کابل یواس‌بی و هدست اختصاصی گوشی محتویات اصلی داخل جعبه گوشی نوکیا 2 را تشکیل می‌دهند و نمی‌توان از یک گوشی پایین رده توقع بیش از این را داشت.

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

کیفیت دوربین‌ها

در بخش دوربین، گوشی نوکیا 2 چیزی فراتر از رقبای خود در بخش گوشی‌های پایین‌رده ندارد. اگرچه نوکیا اعلام کرده است که دوربین‌های به کار رفته در این نسخه کیفیت تصویربرداری و فیلم‌برداری بهتری نسبت به رقبا دارند اما در عمل این ادعا ثابت نمی‌شود. با این تفاسیر، دوربین اصلی نوکیا 2 یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت LED فلش است که می‌تواند فیلمبرداری 720p برای کاربر فراهم کند. همچنین دوربین سلفی نوکیا 2 نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس ثابت و فیلمبرداری 720p است.

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

باتری و سیستم عامل

گوشی نوکیا 2 اگرچه یک محصول پایین رده محسوب می‌شود اما در بین نسل جدید گوشی های نوکیا عرضه شده است و طبیعی است که سیستم عامل آن به سیستم عامل سایر گوشی‌های نسل جدید نوکیا نزدیک باشد. خوشبختانه گوشی نوکیا 2 از این جهت قوی ظاهر شده است و به سیستم عامل اندروید 7.1.1 یا همان ناگت مجهز است. گفتنی است؛ باتری این گوشی نیز ظرفیتی معادل 4100 میلی‌آمپر دارد.

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

فناوری‌های ارتباطی

در بخش فناوری‌های ارتباطی گوشی نوکیا 2 عملکرد خوبی دارد. این گوشی دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم‌کارت دارد و نسخه تک سیم‌کارت آن احتمالا فقط برای اروپا عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از microUSB 2.0، Wi-Fi، GPS، GLONASS، BDS، FM radio، بلوتوث نسخه 4.1، جک 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. همچنین گفتنی است؛ نوکیا 2 از فناوری NFC پشتیبانی نمی‌کند.

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین رده در سال 2017 + تصاویر

نتیجه‌گیری

بی‌شک گوشی هوشمند نوکیا 2 را می‌توان به صرفه‌ترین و کارآمدترین گوشی هوشمند پایین رده جهان در سال 2017 نام‌گذاری کرد. این گوشی در ماه نوامبر سال 2017 عرضه شد و در حال حاضر با قیمتی معادل 100 دلار ( 400 هزار تومان ) برای خرید در دسترس است.

 

انتهای پیام/

نقد و بررسی گوشی Nokia 2 + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقد و بررسی گوشی Nokia 2 ؛ بهترین گوشی پایین‌رده در سال 2017 + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..