تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای موجودات فضایی در میان است؟+فیلم

یافته های زن کنجکاو/پای موجودات فضای در میان است؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مساله ورود بیگانگان فضایی به کره زمین در اشکال گوناگون از گذشته تا امروز ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است.

عده ای مدام در حال تحقیق راجع به این موضوع بوده و هر از گاهی کشفیات خود را با دیگران به اشتراک می گذراند و برخی دیگر نیز از روی علاقه به این مبحث برای شایعه پراکنی و تلقین باور خود به دیگران درباره وجود موجودات فضایی از هر فرصتی استفاده می کنند.

پایگاه خبری دیلی میل یک فیلم را با تیتر"آیا موجودات بیگانه روی زمین فرود آمده اند؟" منتشر کرد، ماجرا مربوط به زنی بود که در خانه خود نزدیک منطقه"Ballarat " یک عنکبوت عجیب در حال پوست انداختن را پیدا کرده بود.

در نگاه اول به نظر می رسید که این عنکبوت، موجودی است که 16 پا دارد اما با کمی دقت آشکار می شود که هشت پا ی آن مربوط به پوسته قبلی است.

از همین رو اکثر کاربران اینگونه تصور کرده بودند که با موجودی ناشناخته طرف هستند اما تماشای ویدئو تا انتها به اشتباه خود پی بردند.

برای کسانی که علاقه فراوانی به دنیای حشرات دارند ویدئویی این زن تهیه کرده فرصت مناسبی را برای تماشای فرایند پوست انداختن حشرات را فراهم می کند.

گفتنی است این ویدئو در کمتر یک روز 13000 بازدید داشته است.

انتهای پیام/

ویدئویی از یک عنکبوت که کاربران را متوهم کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای موجودات فضایی در میان است؟+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..