تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راننده اتوبوس، نوزاد در حال خفگی را از مرگ نجات داد+فیلم

راننده تُرک نوزاد در حال خفه شدن را از مرگ نجات داد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در استان قوجاایلی ترکیه راننده اتوبوسی جان یک نوزاد در حال خفگی را نجات داد.

پدر این نوزاد در اتوبوس او را در آغوش گرفته بود که ناگهان متوجه شد فرزندش به درستی نفس نمی کشد، در این لحظه دست و پای خود را گم کرده بود و شروع به تکان تکان دادن نوزاد کرد اما این کارها بی فایده بود.

بنا بر گزارشات، زبان این کودک علت ایجاد حالت خفگی در او بوده اما به طور دقیق شرح داده نشده که چگونه این اتفاق رخ داده است.

برخی کاربران این احتمال را داده اند که شاید قسمتی از زبان توسط نوزاد کنده و بلعیده شده است.

به هرحال مسافران دیگر که متوجه این ماجرا شدند خود را سراسیمه به نوزاد رساندند و تمام تلاش خود را برای نجات این نوزاد به کار گرفتند که سعی آنها نیز بی ثمر واقع شد.

در نهایت راننده اتوبوس که متوجه اوضاع نا به آرام شد و اتوبوس را متوقف کرد و سراسیمه خود را به نوزاد رساند، درست لحظاتی که همه نا امید آخرین نفس های نوزاد را می شمردند، راننده موفق به نجات بچه شد که جزئیات این حادثه دلهره آور را در فیلم زیر خواهید دید.

انتهای پیام/

 نجات نوزاد در حال خفگی توسط راننده اتوبوس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راننده اتوبوس، نوزاد در حال خفگی را از مرگ نجات داد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..