تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید آیین زاده

زندگی نامه شهیدآیین زادهبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید نوروز آیین زاده، یکی از شهدای دفاع مقدس را بخوانید: سال1305 در روستای پاره‌علیا از توابع شهرستان میاندوآب نوزادی به دنیا آمد كه نام او را نوروز گذاشتند. نام پدرش علی بود و بر آئین اسلام پای‌بند و از دوستان و پیروان پاك امیرالمؤمنین(ع) بودند.

فقر فرهنگی نظام حاكم و نداشتن بضاعت مالی خانواده از عواملی بود كه شهید نوروز آئین زاده را از رفتن به مكتب و كسب علم و دانش بازداشت. در زیر چتر حمایتی خانواده بزرگ شد تا به سن جوانی رسید و سنت پاك نبوی زندگی را به حركت درآورد و تشكیل زندگی داد و صاحب 3 دختر و 2 پسر گردید. با كارگری و كشاورزی چرخ زندگی را به حركت در آورد و از دسترنج خود بهره برد و فرزندان خود را تربیت نمود. با تحقق انقلاب اسلامی او هم خوشحال بود كه حكومت جور از بین رفت و حكومت صالحان بر ایران سایه انداخت چون به انقلاب و امام علاقه داشت.

دشمنان معنویت و عدالت و دین بعد از پیروزی انقلاب همه جای ایران را  نا امن كرده بودند؛ شهر و دیاری نبود كه به نحوی مورد تهاجم وطن فروشان و مزدوران اجانب قرار گرفته باشد. روستای پاره‌علیای میاندوآب هم در سال 59 ششم شهریور ماه با گلوله‌های آتشین ضدانقلاب گروهكهای كومله و دمكرات به خاك و خون كشیده شد و مردم بی‌گناه قربانی اهداف شوم آنان گشت. نوروز آئین‌زاده هم در این تاریخ یعنی59/6/6 مورد هدف گلوله‌های دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید آیین زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..