تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایی زیبا از دربند

نمایی زیبا از دربندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر فردی تفریح و خوشگذارنی را به شیوه ای متفاوت برای خود معنا می کند.برخی علاقه مندند  اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و دوستان در سینماها و رستوران ها سپری کنند و در سویی دیگر انجام یک فعالیت ورزشی مانند بازی والیبال یا دوچرخه سواری شکلی از تفریح برای یک سری از افراد است. در میان انواع مختلف تفریح و خوشگذارنی، گردش در هوای آزاد، پیک نیک رفتن و خوردن غذا بیرون از محیط یکنواخت خانه، از سرگرمی های محبوب ایرانی ها است.

بحث خوشگذرانی و خاطره سازی در پایتخت که مطرح می شود، در ذهن بسیاری تصویری از دربند تداعی می گردد. تفرجگاهی در شمال تهران که گویی دنیایی دیگر در خود دارد؛ کوهستانی زیبا و استوار، رودخانه ای که هر لحظه شما را بیشتر از همهمه ی شهر دور می کند و درختانی که لذت بودن در طبیعت را در کلان شهر تهران برایتان فراهم می کنند. دربند پیر و جوان نمی شناسد، شاید بتوان گفت که هر تهرانی، از هر سن و طبقه ی اجتماعی به خوبی با این نام آشناست و با شنیدن نامش به دنیای خاطرات می رود؛ می شود بارها و بارها به این تفرجگاه بکر رفت و هر بار خاطره ای تازه ساخت.

در ادامه ما را همراهی کنید تا تصویری دیدنی از  یکی از پرطرفداراترین منطقه گردشگری پایتخت را مشاهده نمایید.

نمایی زیبا از دربند 

انتهای پیام/

 تصویری دیدنی از دبند تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایی زیبا از دربند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..