تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال «وضعیت اضطراری» از شبکه پنج

«وضعیت اضطراری» در جدول پخش شبکه پنجبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال محصول کشور کره جنوبی، سال 2015 به کارگردانی جانگ یونگ وو است که افشین زینوری مدیر دوبلاژی آن را بر عهده داشته است. جونگ سو مین، کیم یونگ، جین ها سوئک و... بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «وضعیت اضطراری» در ژانر پزشکی حادثه ای است و در خلاصه داستان آن آمده است: یک فاجعه طبیعی دلخراش باعث هرج و مرج و نگرانی در شهر سئول می شود، گروهی پزشک فداکار همراه پرسنل اورژانس و گروهی آتش نشان، برای مقابله با عواقب این فاجعه طبیعی ، با یکدیگر متحد می شوند و....

مجموعه تلویزیونی «وضعیت اضطراری» در 20 قسمت 45 دقیقه ای هر شب (شنبه تا چهارشنبه) ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت 23 است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال «وضعیت اضطراری» از شبکه پنج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..