تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسر از پروژکتور 4K با قابلیت کنترل با دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد

پروژکتور 4K جدید ایسر به واسطه‌ی پشتیبانی از آمازون الکسا اکنون قابلیت کنترل از طریق فرامین صوتی به همراه دارد.

ایسر در نمایشگاه CES 2018، حضور گسترده‌ای مانند سال‌های پیش نداشت. با این حال این شرکت مطرح دنیای کامپیوتر چندین محصول جدید به همراه داشت. پروژکتور 4K جدید ایسر یکی از این محصولات است که قابلیت کنترل به وسیله‌ی دستیار مجازی الکسا از طریق لپ‌تاپ‌، کامپیوتر و اسپیکر‌های هوشمند و پشتیبانی از دستیار هوشمند آمازون دارد.

ایسر V6850M/i توانایی تابش تصویر حداکثر ۱۲۰ اینچی 4K دارد و از HDR‌ نیز پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور همچنین از HDMI 3D‌ تا رزولوشن 1080P پشتیبانی می‌کند. ایسر قابلیت خاصی برای کاربران محیط‌های آرام نیز در پروژکتور جدید خود تدارک دیده است. ایسر V6850M/i توانایی عملکرد کم‌صدا (تنها در رزولوشن 1080P) دارد که در این حالت، سطح نویز تولیدی توسط آن به ۱۹ دسی‌بل کاهش می‌یابد. 

پروژکتور ایسر acer

ایسر همچنین خبر از پشتیبانی از آمازون الکسا در تعدادی از لپ‌تاپ‌ها داد. مدل‌های اسپایر، اسپین، سوییچ و سویفت در کنار نمونه‌های آل‌این‌وان اسپایر، از ابتدای سال ۲۰۱۸ به دستیار صوتی آمازون مجهز خواهند شد. با توجه به اطلاعات منتشرشده، ظاهرا فناوری جدید Smart Sound اینتل، امکان دریافت فرامین صوتی از طریق الکسا و دیگر دستیارهای مجازی را فراهم می‌کند. لپ‌تاپ‌های مجهز به این فناوری و Purified.Voice ایسر، به واسطه‌ی چهار میکروفن دیجیتال خود قابلیت دریافت صدا از فاصله‌ی دور تا ۲.۷۴ متر دارند. این در حالی است که نمونه‌های مجهز به الکسا و دو میکروفن تنها تا فاصله‌ی حداکثر ۰.۹۱ متری کاربر از دستگاه‌، قابلیت دریافت صحیح فرامین دارند. 

یکپارچه شدن دستیار الکسا در محصولات ایسر به‌زودی و از طریق بروزرسانی‌های نرم‌افزاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته با وجود دستیار صوتی کورتانا، تصمیم ایسر برای استفاده از الکسا برای دریافت فرامین صوتی از کاربران، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

قیمت و زمان عرضه‌ی پروژکتور جدید ایسر هنوز مشخص نشده است. البته انتظار می‌رود به‌محض تجهیز کامل لپ‌تاپ‌ و کامپیوتر‌های ایسر به دستیار صوتی الکسا، شاهد آغاز فروش این پروژکتور 4K باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسر از پروژکتور 4K با قابلیت کنترل با دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..