تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




iGV1، اسپیکر هوشمند چندمنظوره iHome معرفی شد

شرکت iHome در جریان رویداد CES 2018، از اسپیکر هوشمند جدید خود با نام iGV1 رونمایی کرد.

در میان انبوه اسپیکرهای هوشمندی که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شدند، نام اسپیکر iHome iGV1 نیز به‌ چشم می‌خورد. این اسپیکر هوشمند شباهت بسیاری به گوگل هوم دارد و تنها کمی از آن کوتاه‌تر و عریض‌تر است. اسپیکر جدید آی‌هوم مبتنی بر گوگل اسیستنت است و علاوه‌ بر این، نقش یک ساعت رومیزی را نیز ایفا می‌کند.

iHome iGV1 از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ ضمن اینکه می‌توان از آن برای شارژ گوشی هوشمند از طریق کابل USB نیز بهره برد. این اسپیکر به یک پورت USB یک آمپری مجهز شده است و طبق ادعای شرکت سازنده، با سوکت‌های هوشمند (Smart Plug) آی‌هوم نیز سازگاری دارد؛ این سوکت‌ها به‌صورت مجزا به‌ فروش می‌رسند. علاوه‌ بر اتصال بلوتوث، iGV1 از اتصال وای‌فای نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان این اسپیکر را به روتر متصل کرد و بدین ترتیب، از آن برای کنترل گجت‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء بهره برد. 

اگرچه آی‌هوم مجموعه‌ای از کلید‌های فیزیکی برای iGV1 در نظر گرفته است؛ اما امکان کنترل این دستگاه از طریق فرامین صوتی نیز وجود دارد. شرکت سازنده در خصوص جنس بدنه‌ی اسپیکر اظهار نظری نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد بخش پایینی آن، نوعی پوشش پارچه‌ای است. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصول در دست نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «iGV1، اسپیکر هوشمند چندمنظوره iHome معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..