تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گارمین از دستبند هوشمند ۸۰ دلاری Vivofit 4 رونمایی کرد

گارمین در جریان برگزاری CES 2018 از دستبند هوشمند Vivofit 4 با برچسب قیمت ۸۰ دلاری، به‌منظور رقابت با محصولات فیت‌بیت رونمایی کرد.

گارمین و فیت‌بیت را باید جزو کمپانی‌هایی خواند که طی سال‌های گذشته رقابت بسیار شدیدی با یکدیگر دارند. این دو کمپانی به‌منظور رقابت با یکدیگر و کسب سهم بیشتر از بازار، محصولات متنوعی با قابلیت‌های مختلف راهی بازار کرده‌اند. کمپانی گارمین در همین راستا از دستبند هوشمند Vivofit 4 رونمایی کرده است.

دستبند هوشمند گارمین ۸۰ دلار قیمت دارد و در چهار رنگ متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این دستبند هوشمند قادر است فعالیت‌های ورزشی متعددی را تشخیص دهد. پوشش ویووفیت ۴ ضد آب است و عمر باتری این دستبند هوشمند یک سال عنوان شده است. همچنین در صورت تمایل می‌توان به‌راحتی بندهای این محصول را تعویض کرد.

همانطور که از نام این محصول می‌توان حدس زد، ویووفیت ۴ را باید چهارمین نسل از دستبند هوشمند سلامتی رده پایین گارمین عنوان کرد. با توجه به قیمت ۸۰ دلاری این دستبند هوشمند، می‌توان آن را یکی از بهترین محصولات موجود در بازار خواند که با قیمت رقابتی می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گارمین از دستبند هوشمند ۸۰ دلاری Vivofit 4 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..