تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحانه کاری ضرغامی با فتاح + عکس

صبحانه کاری ضرغامی با فتاح + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار تصویری از صبحانه خوردن خود با فتاح ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در صفحه اینستاگرام‌اش،  خبر داد.

 عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:

"صبحانه با مهندس فتاح(دی ۹۶)
آقای مهندس فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی است. کارآمد، انقلابی و با اخلاق است.
این که انقلابی گری را با تاکید بر اخلاق متذکر می‌شوم به این دلیل است که بعضی انقلابیون بداخلاق اند!
معتقد است که در کشور همه باید با هم کار کنند و نباید بین مسئولان و مدیران کشور مرزبندی باشد.
تعبیر مهندسی "ملات" را از ایشان خیلی پسندیدم. می‌گفت آجر و سنگ و موزاییک خوب، باید با ملات مناسب کار شود تا یکپارچه و کارآمد باشد. و نتیجه می‌گرفت که بعضی آدمها باید در نظام اجرایی کشور بیش از دیگران نقش ملات را بازی کنند تا کارها پیشرفت کند.
.
* پی نوشت *
.
آقای فتاح تلاش می‌کند با دولت همکاری کند. رئیس‌جمهور هم در جلسه ای از ایشان خیلی تعریف کرد.
به خصوص در اوائل سال همکاری مشترک آنان باعث شد تا سهمیه خوبی در حدود ۴ هزار میلیارد تومان برای طبقه نیازمند جامعه در نظر گرفته شود.و این خیلی خوب است.
مدتی بعد در رسانه‌ها اخباری منتشر شد که آقای فتاح معتقد است که باید پرداخت یارانه‌ها از سوی دولت قطع شود و اعتبار آن فقط از طریق کمیته امداد به نیازمندان برسد. نمی‌دانم چرا تکذیب این خبر را در رسانه‌ها ندیدم. چون ایشان کاملاً مخالف این نظریه بودند!
البته معتقدند در شناسایی دهک‌های پایین می توانند به دولت کمک کنند.
بر این باورم که یارانه‌ها حق مسلم مردم است که در قبال افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید به آنان پرداخت شود .(با رعایت دهک های قانونی که شامل یارانه ها می شود.) .
معتقدم مبلغ یارانه به هیچ وجه نمی‌تواند همان رقم هفت سال قبل باشد و باید متناسب با افزایش قیمت‌ها ترمیم شود.
ضمناً مسیر پرداخت هم کمیته امداد نیست آنان تعریف خاص خود را دارند".

صبحانه کاری ضرغامی با فتاح + عکس

انتهای پیام/

دیدار ضرغامی و فتاح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحانه کاری ضرغامی با فتاح + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..