تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه ستاره فوتبال غنا ساخته شد+عکس

مجسمه ستاره فوتبال غنا ساخته شد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجسمه آساموا ژیان پر افتخارترین بازیکن غنا در حالی ساخته شد که چندی پیش مجسمه مایکل اسین، دیگر ستاره این کشور رونمایی شد و به علت طراحی مضحک آن باعث شکل گیری موج تمسخر و خنده شده بود.

گفته می‌شود که مجسمه‌ساز هر دوی آنها یک نفر بوده و بسیاری معتقدند که مجسمه‌های ساخته شده زیاد شبیه به این فوتبالیست‌ها نیستند.

گفتنی است این اتفاق برای اولین بار نیست، پیش از این نیز مجسمه‌های ناموفقی از کریستیانو رونالدو و مارادونا ساخته شده بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از این فوتبالیست در کنار مجسمه اش را مشاهده نمایید.  

 مجسمه فوتبالیست مشهور ساخته شد+عکس

انتهای پیام/

مجسمه ستاره فوتبال در شهر کوماسی ساخته شد + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه ستاره فوتبال غنا ساخته شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..