تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایت آی سیستم جامع تشخیص عارضه‌ مغزی EyeQ را معرفی کرد

سیستم جامع EyeQ می‌تواند با استفاده از حرکت چشم‌ها عارضه‌های مغزی را تشخیص دهد.

چشمان شما علاوه بر دیدن کارهای دیگری نیز انجام می‌دهند. با بررسی حالات چشم می‌توان به اختلالاتی مانند اوتیسم، پارکینسون و حتی صدمات مغزی پی برد. این ایده‌ای است که اساس کار محصول جدید RightEye به نام EyeQ را تشکیل می‌دهد. این محصول که قرار است با قرار گرفتن در مراکز سنجش بینایی کارآمدی این معاینه را دوچندان کند، نه تنها به پزشک در خصوص تشخیص مشکلات موجود کمک می‌کند، بلکه توصیه‌های درمانی برای رفع مشکل را نیز پیشنهاد می‌دهد. در نمایشگاه CES 2018، شرکت RightEye سیستم جامع EyeQ را معرفی کرد. این سیستم با اتصال به رایانه، مانیتور و دوربین تشخیص حرکت چشم Tobii کار می‌کند و تمام خدمات یادشده را ارائه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

به گفته‌ی ادم گراس، یکی از مؤسسان این شرکت، EyeQ هم‌اکنون در چند مدرسه، کلینیک و بیمارستان خاص و حتی لیگ بیسبال برای تست ورزشکاران استفاده می‌شود. این محصول علاوه بر تست‌ها معمول چشم، تست ابتلا به اوتیسم که یک اختلال مغزی است را نیز انجام می‌دهد. یکی از تست‌های بسیار مفید این دستگاه Sports vision است که می‌توان به سرعت تشخیص دهد که آیا شما دچار عارضه‌ی مغزی هستید یا خیر. همچنین تست دیگری به نام Reading Evaluation یا سنجش خواندن نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است که به واسطه‌ی آن می‌توان متوجه شد که مشکلات کودکان در خواندن ناشی از ضعف بینایی آن‌ها است یا ریشه در مسئله‌ی روانی دیگری دارد.

گراس می‌گوید که آن‌ها تا‌کنون تعدادی از سیستم‌های RightEye را در حدود ۲۰۰ مرکز که بیشتر آن‌ها بومی هستند نصب کرده‌اند و امیدوار هستند در ماه فوریه ترمینال جامع EyeQ را روانه‌ی بازار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایت آی سیستم جامع تشخیص عارضه‌ مغزی EyeQ را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..