تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت رکورد تسلا مدل 3 در شرایط واقعی

وب‌سایت درگ‌تایمز در ویدئویی جدید ادعا می‌کند که زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تسلا مدل 3 فقط ۴.۶۶ ثانیه است، که از اطلاعات ذکر شده توسط، تسلا بهتر است.

تسلا می‌گوید که خودروی الکتریکی محرک عقب مدل 3 قادر است صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در زمان ۵.۱ ثانیه طی کند؛ اما این رقم کمی محافظه‌کارانه است و با توجه به آزمایش انجام شده توسط درگ‌تایمز (DragTimes) با VBOX متصل به داده‌های ضبط شده، ثابت شد که صفر تا صد کیلومتر بر ساعت تسلا مدل 3 در زمان ۴.۶۶ ثانیه انجام می‌شود. 

تسلا مدل 3 به لطف پیشرانه‌ی الکتریکی به قدرت ۲۳۵ اسب بخار، قادر است به بیشینه سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. باتری‌های ارزان‌ترین نمونه‌ی مدل 3 پس از یک بار شارژ کامل، برای حرکت تا مسافت ۳۵۰ کیلومتر کافی هستند؛ علاوه بر آن با استفاده از فناوری سوپرشارژ با ۳۰ دقیقه اتصال به شارژر مخصوص، انرژی لازم برای محدوده رانندگی ۲۱۰ کیلومتر در باتری‌ خودرو ذخیره می‌شود.

همچنین طبق داده‌های درگ‌تایمز رکورد یک چهارم مایل (۴۰۰ متر) تسلا مدل ۳ در ۱۳.۳ ثانیه و با بیشینه سرعت ۱۰۳ مایل بر ساعت (۱۶۵ کیلومتر بر ساعت) انجام شد. درگ‌تایمز یک پایگاه داده آنلاین زمان‌سنجی مسابقه درگ یک چهارم مایل، گراف‌های دینامومتر و ویدئوهای درگ است که توسط علاقه‌مندان و طرفداران مسابقات درگ هدایت می‌شود. 

تیزر رسمی تسلا مدل 3 در سایت تسلا

مقاله‌های مرتبط:

زمان ۴.۶۶ ثانیه برای صفر تا صد کیلومتر بر ساعت بسیار چشمگیر است، وقتی که شما در نظر بگیرید که این نسخه عملکردی دو موتوره تسلا مدل 3 نیست. این نسخه در آینده وارد بازار خواهد شد و باید بتواند صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در زمان ۳ ثانیه و یا حتی کمتر طی کند.

برای مقایسه بد نیست تسلا مدل 3 را با برخی مدل‌های خودروهای الکتریکی تسلا تطبیق دهیم؛ تسلا مدل S 75D نزدیک‌ترین خودرو به این رکورد است که می‌تواند در زمان ۴.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. پیش از این ایلان ماسک گفته بود که تسلا خودروهای کم سرعت تولید نمی‌کند؛ خودروهای الکتریکی تسلا از جمله پرشتاب‌ترین خودروهای بازار هستند که در این میان تسلا مدل S در مسابقه درگ توانسته است با سوپراسپرت‌های مطرح جهان رقابت کند.

گویا شگفتی‌های تسلا تمامی ندارد و این خودروساز قصد دارد تمامی قله‌های پیش رو را فتح کند؛ با گسترش فناوری‌های جدید و تمایل خودروسازان به ساخت خودروی الکتریکی، انتظار می‌رود در آینده نیز پیشرفت‌های بیشتری حاصل شود. طی سال‌های اخیر برخی مدل‌های تسلا از جمله مدل S در بازار خودرو خبرساز شده‌اند و مدت‌ها در صدر اخبار خودروهای الکتریکی جای داشته‌اند. 

ویدئو

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت رکورد تسلا مدل 3 در شرایط واقعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..