تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع نخستین سری دسته چک های «صیاد» توسط بانک ملی ایران

نخستین سری دسته چک های صادر شده از طریق سامانه صیاد در بانک ملی ایران توزیع شد.

به گزارش شمانیوز و به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از عملیاتی شدن سامانه صدور یکپارچه دسته چک به دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک ملی ایران نیز این طرح را اجرایی کرد.
 
طی مدت گذشته از اجرای این طرح، بانک ملی ایران در دو استان تهران و البرز، دسته چک های سابق خود را با شماره های 16 رقمی سامانه صیاد در اختیار مشتریان قرار می داد، اما به تازگی نخستین سری از دسته چک های یک شکل منطبق با دستورالعمل بانک مرکزی در دو استان آذربایجان غربی و مازندران توسط بانک ملی ایران توزیع شده است.
 
بانک ملی ایران تا پایان سال، صدور دسته چک بر اساس استانداردهای بانک مرکزی منطبق با سامانه صیاد را در سراسر کشور عملیاتی خواهد کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع نخستین سری دسته چک های «صیاد» توسط بانک ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..