تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای بچه ها کوکتل مرغ خانگی درست کنید

۶۴۷۳۱۶

۸۱۰  بازدید

اگر فرزندان‌تان عاشق فست فود هستند و شما نمی‌خواهید که آن‌ها زیاد فست فود بخورند؛ پس خودتان دست به کار شوید و غذاهایی به شکل، شمایل و عطر و بوی غذاهای بیرون آماده کنید. کوکتل مرغ خانگی یک فست فود خوشمزه برای کودکان شماست.

مجله سرآشپز: اگر فرزندان‌تان عاشق فست فود هستند و شما نمی‌خواهید که آن‌ها زیاد فست فود بخورند؛ پس خودتان دست به کار شوید و غذاهایی به شکل، شمایل و عطر و بوی غذاهای بیرون آماده کنید. کوکتل مرغ خانگی یک فست فود خوشمزه برای کودکان شماست.

مواد مورد نیاز

آرد (الک شده): 400 گرم بیکینگ پودر: 1 ق چ تخم مرغ: 2 عدد آب ولرم: یک دوم پیمانه زعفران (دم کرده): 2 ق س روغن مایع: 2 ق س نمک: یک دوم ق چ

مواد مورد نیاز درونی

فیله مرغ (ریز خرد شده): 100 گرم پیاز (ریز خرد شده): 1 عدد فلفل دلمه ای (ریز خرد شده): 1 عدد سس سویا: 1 ق س آرد ذرت: 1 ق س فلفل تند: 2 عدد سس کچاپ: 1 ق چ روغن مایع: به میزان لازم  طرز تهیه کوکتل مرغ

روش پخت:

1. آرد و بیکینگ پودر را داخل کاسه ای الک کرده، بعد نمک و تخم مرغ را به آن بیفزایید. بعد آن را به وسیله مفتول سیمی (همزن دستی) با هم مخلوط کنید. سپس آب، زعفران و روغن مایع را به آن افزوده و با دست آنقدر ورز دهید تا خمیر نرمی حاصل شود. بعد با استفاده از وردنه ای آن را روی سطح صافی باز کرده و با کاتر گرد یا مربع شکل برش بزنید.

2. برای تهیه مواد درونی؛ روغن را داخل تابه ای گرم کرده و پیاز را درون آن تفت دهید تا سبک شود. بعد فلفل دلمه ای و فیله مرغ را به آن اضافه کرده و تفت دهید تا مرغ بپزد. بعد به ترتیب سس سویا، آرد ذرت، فلفل تند و سس کچاپ را افزوده و تفت دهید. سپس آن را از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید تا خنک شود.

3. در وسط هر برش خمیر مقداری مواد درونی گذاشته و آن را از دو طرف جمع و به سمت بالا بیاورید (به صورت گل درآورید) و بالای خمیر را به وسیله دست مرطوب به هم بچسبانید.

4. خمیر را درون روغن شناور و داغ سرخ کرده و در بشقاب بچینید. بعد با سس دلخواه تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای بچه ها کوکتل مرغ خانگی درست کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..