تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایه ریسک سیاسی بر بازار سرمایه

روزهای نسبتا سختی برای اهالی بازار سپری شد. در فضایی که آینده قابل تحلیل نیست باید به پیشگویی روی آورد و در چنین شرایطی تنها شانس و اقبال می تواند منجر به سود یا ضرر سهامداران شود.

به گزارش شما نیوز، فضای سیاسی داخلی اندکی آرام شده است. آمریکا موضوع اعتراضات در ایران را به شورای امنیت آورد اما پاسخ اعضا به خواست آمریکا باعث شد تا این کشور یکبار دیگر طعم اجماع جهانی بر علیه نظر خود را بچشد! مخالفت صریح و رای جامع بر خلاف نظر آمریکا چیزی است که تنها در دوران ترامپ دیده شده است.

در ادوار گذشته، آمریکا آنقدر هوشیار بوده که قبل از هر پیشنهادی در شورای امنیت اعضا را مجاب به رای موافق نماید و اما ترامپ در دو موضوع قدس و اعتراضات ایران شیوه دیگری را برگزید و قبل از رای گیری تمامی اعضا را تهدید کرد که در صورت عدم موافقت با آمریکا آنها را از کانال دیگری تحت فشار قرار می دهد اما دیدیم که این فضای تهدید راه به جایی نبرد!

آمریکایی که سازمان ملل را به حیاط خلوت خود تبدیل کرده بود این روزها با کاهش حمایت مالی خود از سازمان ملل وجهه خود را تخریب کرده و این باعث شده تا نتواند اجماع جهانی بر علیه فعالیت های ایران به وجود آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایه ریسک سیاسی بر بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..