تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویایی ترین آبشار جهان را ببینید + فیلم

رویایی ترین آبشار جهان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهان هستی مملو از صحنه‌های چشم‌نواز و بی‌بدیلی است که تماشایشان روح را می‌نوازد. از آسمان تا هر آنچه در زمین است زیبا و فرح بخش است.

ابرهای گسترده در آسمان نیلگون تا کوه‌ها و دره‌ها و دشت‌های فراخ، همه و همه نشان از زیبایی آفریننده‌ای دارد که در نهایت ذوق آنها را خلق کرده است. 

و اما یکی از زیبایی‌های جهان هستی آبشارهایی است که خوش قریحه‌های هنرمند، آن را موسیقی جهان خوانده‌اند. صدای جاری طبیعت که حس زنگی را در وجود انسان احیا می‌کند. 

کشور ایسلند از جمله سرزمین‌هایی است که تعداد بیشتر آبشارهای جهان را در دل خود جای داده که یکی از زیباترین آنها آبشار «دینیاندی» است. 

این آبشار به‌راستی از رویایی‌ترین تصاویر خلقت است. ساعتی تماشای آن زنگار جان را زدوده و روح را صیقل می‌دهد. این منظره شگرف از جاذبه‌های ایسلند محسوب می‌شود.

ویدئوی زیر صحنه‌های بسیار ز یبایی از این آبشار رویایی را نمایش می‌دهد که مشاهده آن خالی از لطف نیست. 

انتهای پیام/

 آبشار دینیاندی از زیباترین جاذبه‌های خلقت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویایی ترین آبشار جهان را ببینید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..