تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند جدید متکدیان برای فریب مردم+ فیلم

مرد تیزبین دست زن گدا را رو کرد/ترفند تازه متکدیان برای فریب مردم+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زن جوانی در هند که وانمود می کرد مستضعف است و فرزند او دچار سوختگی شدید شده، با همین نمایش سعی در فریب مردم و پول گرفتن از آنها را داشت.

از بخت بد، زن حیله‌گر با مردی تیزهوش روبه رو شد که پس از مشکوک شدن به صداقت آنها، زن و کودک را جلوی چشمان مردم رسوا کرد.

تمام صورت کودک با باند پانسمان پیچیده شده بود،طوری که به نظر برسد تمام چهره و قسمتهایی از بدنش سوخته اما این مرد با یک حرکت ناگهانی شروع به باز کردن باندها کرد و مشخص شد که او هیچ صدمه ای ندیده فهمید که موضوع تنها یک ترفند برای این گروه سه نفره است تا با مردم فریبی هر روز درآمد فراوانی کسب کنند.

در این لحظه مرد با خشم فراوان آنها را از محله بیرون کرد و گفت که سریعا آنجا را ترک کنند.

انتهای پیام/

نقشه پلید زن گدا برای تلکه کردن مردم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند جدید متکدیان برای فریب مردم+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..